Avatar billede korup Nybegynder
06. november 2008 - 09:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lave PDF om til Billede

Hejsa

Jeg sidder og leger ned at lave noget upload af PDF filer til en hjemmeside, hvor jeg gerne ville vise et billede af PDF'en som link.

Nogen der kan hjælpe?

Jeg havde tænkt på om man kunne bruge cutePDF til at åbne dokumentet med, men kan ikke finde noget Libery til det. :(

/korup
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2008 - 11:41 #1
Jeg skulle præcis det samme for noget tid siden. Det jeg gjorde var at finde et program der kunne hente billede thumbnails ud fra thumbs.db filen i explorer når du viser PDF filerne.

Se evt. på www.hypnoteket.dk under profil->Certifikater
Avatar billede korup Nybegynder
10. november 2008 - 19:50 #2
Ser spændende ud, men jeg tror ikke jeg kan få det op i den str. jeg gerne ville.

Leder videre..
Avatar billede truelz Nybegynder
10. november 2008 - 20:13 #3
abcPDF fra Websupergoo
Avatar billede korup Nybegynder
16. november 2008 - 19:43 #4
Det ser ganske lovende ud, jeg tester det lige af i morgen og vender tilbage :)

/korup
Avatar billede truelz Nybegynder
16. november 2008 - 20:13 #5
Bare spørg hvis der er noget, jeg er efterhånden rimelig rutineret i det. Men ellers, tag et kig på deres API, den er rigtig god.
Avatar billede korup Nybegynder
08. december 2008 - 22:36 #6
Hej igen, det virker bare super.

Smid et svar, så får du point..

/korup
Avatar billede truelz Nybegynder
09. december 2008 - 00:01 #7
Således
Avatar billede truelz Nybegynder
09. december 2008 - 00:01 #8
Eller... Således
Avatar billede korup Nybegynder
11. december 2008 - 13:08 #9
Jeg siger tak :)

/korup