Avatar billede icantwin Nybegynder
05. november 2008 - 18:49 Der er 5 kommentarer

Dygtigste programmører i DK?

Hej,

Vi er et team på tre personer, der henholdsvis har baggrund indenfor design, kommunikation og management. Vi leder efter en kvalificeret og dygtig samarbejdsparter, der kan hjælpe os med at udvikle en global web 2.0 service.

Vi leder efter en person eller en virksomhed med erfaring indenfor systemudvikling, der mestre  php, html, javascript, MySQL og Java samt har kendskab til Apache og Lucene eller lignende.

Hvordan finder vi frem til de bedste virksomheder indenfor dette felt? Eller ja, den bedste person. I må meget gerne komme med en lang række eksempler, så vi har lidt at vælge imellem. Hvis en erfaren systemudvikler med ovenstående kompetencer lytter med, er vi også meget interesseret i at få fat i dig.

Venligste hilsner
Søren
Avatar billede arne_v Ekspert
05. november 2008 - 19:11 #1
Uden at love at ville anbefale nogen: har I erkendt at de dygtigste programmoerer i Danmark
sikkert ikke er billige ?
Avatar billede hoeks Nybegynder
05. november 2008 - 23:30 #2
Har I overvejet at få programmeringsdelen outsourcet? Je
Avatar billede icantwin Nybegynder
06. november 2008 - 07:26 #3
Pris er ikke nødvendigvis en barriere for os.

Det vi er interesseret i er blot at finde en samarbejdspartner, der kan løfte opgaven og har erfaring med systemdesign, så det behøver ikke nødvendigvis at være DK's mest talentfulde. Vi er bestemt også interesseret i at få fat i en talentfuld studerende eller et mindre og evt. nystartet firma etc.

Outsourcing har vi også overvejet, har i også nogle anbefalinger i den retning? Vi vil dog helst have en samarbejdsparter, som vi kan arbejde meget tæt med.

Vh Søren
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
07. november 2008 - 11:47 #4
Hej Søren

Jeg er medejer af et lille webbureau som jeg vil mene passer perfekt på den profil du efterspørger.
Tre af ejerne i TakeTwo er uddannede dataloger (dog 2 uden speciale) de har alle 3 minimum 5 års erfaring med med de nævnte teknologier/udvikling af kundespecifikke webløsninger.

Du kan fange mig på 40685707 eller psj@taketwo.dk hvis du er interesseret i at høre mere.
Avatar billede icantwin Nybegynder
07. september 2009 - 10:29 #5
Tak for hjælpen, skriv venligst et svar, hvis i vil have points. Ellers tager jeg pointsne tilbage.

vh Søren