Avatar billede geforce3 Praktikant
04. november 2008 - 19:28 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Returnering af telefon

Hej,

min telefon er gået i stykker nogle gange, så skulle have en ny i stedet for den - som udbyderen betler. Det er alt sammen gået fint, og de sagde når jeg havde sent min gamle ind, ville de sende den nye til mig. Det er bare ikke helt sket.. Nu har jeg modtaget den nye med posten - og har IKKE sendt den gamle ind endnu, da de sagde de ville sende et returlabel og en seddel med hvor meget der skal sendes tilbage... Jeg har lidt opgivet support da man skal vente længe, og de har lukket når jeg får fri..
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2008 - 19:54 #1
Og spørgsmålet er?
Avatar billede geforce3 Praktikant
04. november 2008 - 19:55 #2
om der er nogen der har prøvet det før, og ved om man skal sende lader og sådan noget med også, eller om man må beholde det..:P
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2008 - 20:01 #3
Du har sikkert fået en ny lader med din nye telefon, så du kan vel bare sende alt tilbage, eller hvad?

Her kan du kontakte Telia pr. e-mail, de har altid åbent. :-)
http://telia.dk/privat/kundeservice/mobil/kontakt/skriv/
Avatar billede pcn Nybegynder
04. november 2008 - 20:07 #4
Beholde den/det......
Telefoner smider man da væk i 2008
Venligst PCN
Avatar billede geforce3 Praktikant
04. november 2008 - 20:09 #5
PCN - jeg tænker de nok gerne vil have den igen :P Kan jo også bare lade den ligge og så se om de ringer - han sagde jo de ville meddele hvilke ting der skulle sendes tilbage.

Vejmand - ja self, men hvis det ikke er nødvendigt er det jo luksus med 2 ladere :p
Avatar billede ravnemor Juniormester
05. november 2008 - 16:37 #6
Jeg kan forstå på dig at de ikke har sendt dig en returlabel osv. Hvis det er forstået rigtigt, ville jeg da lægge den gamle tlf ned i skuffen og vente. Hvis de ikke sender noget, so be it...smid den ud om et år eller noget.
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. december 2008 - 15:53 #7
nogen der vil svare?
Avatar billede ravnemor Juniormester
30. december 2008 - 16:52 #8
Ok
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2008 - 17:09 #9
..