Avatar billede sivasli_ Nybegynder
03. november 2008 - 20:42 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Mobility Radeon 9200??

Hejsa

Jeg har bestilt det nye Football Manager 2009 og i dens minimumskrav står der at man skal have følgende på ens pc.

PC
Styresystem: Windows Vista or XP
Processor: Vista - 2.0GHz, XP - 1.4GHz
Hukommelse: Vista - 1GB, XP - 512MB
Grafikkort: 128MB Nvidia FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL eller bedre

Mit grafikkort er et Mobility Radeon 9200 installeret på min pc.. Tror jeg..  ved ikke lige hvor jeg kan se hvad for noget jeg har på min pc.

Kan jeg så ikke køre dette spil??

HVis ikke, kan man så på en eller anden måde opdatere ens grafikkort til et Radeon 9800??

På forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2008 - 20:51 #1
Nope.
Det er en bærbar, og det kort kan ikke udskiftes.
Avatar billede sivasli_ Nybegynder
03. november 2008 - 20:53 #2
Seriøst??

Dvs. man kan ikke køre dette spil på denne bærbar??
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2008 - 20:54 #3
Ikke iflg. kravene nej.
Avatar billede sivasli_ Nybegynder
03. november 2008 - 20:57 #4
HVordan kan det være man ikke kan opdatere enheden til noget bedre fx?

Eller for den sagsskyld udskifte grafikkort?
Avatar billede sivasli_ Nybegynder
03. november 2008 - 21:00 #5
Hvor kan jeg egentlig se hvad min pc har af grafikkort på selve pc'en??
Avatar billede haverslev Novice
03. november 2008 - 21:01 #6
Som john også påpeger, det er en bærebar.
I en bærebar, så er grafikkortet blot en chip der er loddet på bundkortet og ken ikke "bare" skiftes, som man gør på en stationær pc.
Men nogle enkelt nye bærebare kan der skiftes grafikkort på, men de hører til sjældenhederne endnu.
Avatar billede sivasli_ Nybegynder
03. november 2008 - 21:03 #7
Dvs. så kan jeg evt. skifte bundkort på pc'en??
Avatar billede haverslev Novice
03. november 2008 - 21:03 #8
Avatar billede haverslev Novice
03. november 2008 - 21:05 #9
"Dvs. så kan jeg evt. skifte bundkort på pc'en??" - det kan ikke betale sig, da et nyt bundkort let løber op i 3-4000 kr til en bærerbar og du skal tillige selv være fingesnild for at skifte det, ellers skal der også tillæges lidt arbejdsløn
Avatar billede sivasli_ Nybegynder
03. november 2008 - 21:06 #10
Hvad skulle jeg bruge dette link til haverslev?
Avatar billede haverslev Novice
03. november 2008 - 21:08 #11
blot for at vise dig, hvordan en grafikkort chip ser ud - så kan du evt. kunne se forskellen på den og et "stationær" grafikkort :)
Avatar billede sivasli_ Nybegynder
03. november 2008 - 21:09 #12
Nåå ok.. takker

Kunne du fortælle hvor jeg kan se hvad min pc har af grafikkort?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. november 2008 - 21:12 #13
Mon ikke SIW kan fortælle dig det: http://www.gtopala.com/siw-download.html
Avatar billede haverslev Novice
03. november 2008 - 21:13 #14
Klik på START, klik på KØR
Skriv: msinfo32  klik OK
Klik på + udfor Komponenter -> klik på Skærm