Avatar billede m_bold Praktikant
03. november 2008 - 18:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af www.charitymails.dk

Hejsa.

Så er www.charitymails.dk klar. Hvad siger I til den?

Hvis I smider et svar, så er der points...
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2008 - 18:25 #1
Godt design og man er ikke i tvivl om hvad siden drejer sig om.

.samler ikke point
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2008 - 18:29 #2
Fin, fin side.

Gode billeder i toppen.
Jeg synes måske, at søgefeltet ser lidt unaturligt ud: lidt for småt, for lille skrift, og knappen står for langt fra tekst-feltet.

Menuknapperne i højre side kan også godt være en smule større, og især knappernes farve er meget svag. Knapperne er ikke særlig synlige.

Teksterne er rigtig gode og forklarer virkelig godt, hvordan det hele hænger sammen. Og I får budskabet ud samtidig med, at brugeren bliver fuldstændig klar over alle de muligheder han har for at konstruere sin egen deltagelse og hvilke mails, han modtager, og fra hvem. Godt gjort!

På næsten alle sider, passer sidelængden perfekt med indholdet. Når man scroller nedad, så kan man ikke scrolle længere ned, end at der vises godt en cm. plads under rammen. Det er godt.
Men på enkelte sider, nemlig "Tilmeld virksomhed", "De velgørende formål" og "Kontakt / Feedback", kan man scrolle længere ned end nødvendigt.

Generelt et rigtig godt website. Og godt initiativ.
På forsiden kunne jeg måske godt tænke mig, at nøgleord fremhævedes med fed eller en passende farve. Forsiden er vigtig og skal hurtigt give overblik. Derfør bør man nok hjælpe brugeren med at få overblikket på forsiden, da der står meget tekst her.

  // Steeven
Avatar billede m_bold Praktikant
05. november 2008 - 20:42 #3
Forløbig tak for god feedback. Jeg lader lige spørgsmålet stå åbent lidt, hvis andre skulle have lyst til at byde ind...
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2008 - 18:46 #4
Tak for point.
Held og lykke med Jeres gode initiativ.

  // Steeven