Avatar billede mortentholstrup Nybegynder
03. november 2008 - 17:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer stopper med at virke

Hej,

jeg oplever, at min computer fryser ifm., at jeg bruger Internet Explorer. Dvs., at jeg godt kan åbne internettet, men går jeg ind på fx. facebook, eksperten eller en anden hjemmeside, fryser computeren. Svartiden er rigtig lang, og jeg kan ikke slukke computeren, lukke internet-vinduet ned eller andet. Kører jeg i Fejlsikret tilstand fungerer computeren perfekt.

Håber, at nogen kan hjælpe mig.

På forhånd tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. november 2008 - 17:06 #1
Prøv evt. en alternativ browser, f.eks. Firefox: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
Avatar billede Jensen DK Novice
04. november 2008 - 06:53 #2
Avatar billede mortentholstrup Nybegynder
05. november 2008 - 19:29 #3
Jeg prøvede med Firefox, og det fungerede også indtil i dag. Det samme skete.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. november 2008 - 19:33 #4
Prøv at følge denne guide her Morten..http://support.microsoft.com/gp/pc_ie_intro
Avatar billede ralfiki Nybegynder
06. november 2008 - 18:02 #5
Jeg har haft de samme problemer et par gange,ved ikke om det eventuelt kan hjælpe ved at gå ind under funktioner og tjek dine tilføjelsesprogrammer i browseren.
Du skal deaktivere hver enkelt og prøve dig frem,en iriterende proces,men det hjalp hos mig.... Håber det kan bruges...

Mvh Ralfiki...
Avatar billede corleonedk Nybegynder
14. november 2008 - 20:32 #6
Noget nyt her morten ?
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 10:28 #7
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
01. januar 2009 - 07:47 #8
Det er fantastisk, at dem med problemer kan finde ud af, at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af, at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Det er en ting der kan få betydning for hjælp en anden gang, hvor der er brug for det.
Avatar billede mortentholstrup Nybegynder
04. oktober 2010 - 15:05 #9
Mange undskyld for de manglende svar. Forklaringen er personlig, men I må meget undskylde. Kan ikke huske, om det virkede, men I får nogle point for jeres hjælp.