Avatar billede splitbus Nybegynder
03. november 2008 - 08:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke køre Win Vista på Mac (VMware Fusion)

Jeg skulle flytte nogle filer fortrød og næste gang jeg forsøgte at flytte / kopiere filer kunne jeg ikke

Kan heller ikke starte programmer op via skrivebordet i Win Vista. Kan starte programmer via start

Hvad har jeg fået fucket op :(
Avatar billede splitbus Nybegynder
03. november 2008 - 09:32 #1
Jeg kan køre programmerne i Win Vista men de skal startes op via START, kan ikke starte på skrivebord

Det er kopiering ml. Mac & Win, jeg ikke kan
Avatar billede splitbus Nybegynder
03. november 2008 - 21:26 #2
Tror det er et fildelingsproblem

Når jeg flytter filer fra Mac til PC plejer jeg at få det grønne kryds samtidig med at kopieringen går igang, men ak ikke længere :(

Forstår heller ikke hvorfor jeg ikke kan starte proggrammer fra Win Skrivebordet, skal gøre det via Win Start
Avatar billede splitbus Nybegynder
04. november 2008 - 15:01 #3
please hjælp mig, det er røv frusterende ikke at kunne bruge sin Win del
Avatar billede splitbus Nybegynder
05. november 2008 - 16:56 #4
Problemet er løst