Avatar billede biver.dk Nybegynder
01. november 2008 - 08:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Form felt

Jeg skal have lavet et form felt, hvor der ligesom ekspertens søgefelt fx. står søg, og når man så trykker på felten slettes søg, så man kan skrive sin egen værdi...

Forstår i?
Avatar billede showsource Seniormester
01. november 2008 - 09:07 #1
<input type="text" name="seek" value="Søg" onfocus="if(this.value == 'Søg')this.value='';">
Avatar billede biver.dk Nybegynder
01. november 2008 - 09:22 #2
Det er perfekt.. smid et svar :)

Du får 100 point mere, hvis du kan vise mig hvordan jeg bruger et billede istedet for en submit knap?

<input type="image" src="ff.gif" alt="Bestil tilbud" name="submit"> denne virker ikke, fordi min css går ind og forstyrrer...
Avatar billede showsource Seniormester
01. november 2008 - 09:41 #3
Nu kan jeg jo ikke se css, men lad endelig være med at bruge navne som "submit" "text" m.m.
<input type="image" src="ff.gif" alt="Bestil tilbud" name="dosubmit">
Avatar billede showsource Seniormester
01. november 2008 - 09:42 #4
alt="Bestil tilbud" bør nok være title="Bestil tilbud"
Avatar billede biver.dk Nybegynder
01. november 2008 - 09:55 #5
et svar, så du kan få point?
Avatar billede showsource Seniormester
01. november 2008 - 09:58 #6
ok
Avatar billede biver.dk Nybegynder
01. november 2008 - 10:07 #7
hvordan giver jeg dig 100 point mere?
Avatar billede roenving Novice
01. november 2008 - 10:24 #8
-- og en mere generaliseret kode, som kan bruges uden ændringer på mange felter, kan du finde på du finde på http://roenving.users.whitehat.dk/WD3Input.html