Avatar billede titanic Nybegynder
31. oktober 2008 - 08:14 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Merlins Krak & deres Forsikringer..

Hvor skal man gå hen hvis ens forsikrede computer går i stykker. Er forsikret hos merlin..

Er forsikringen så tabt ??

Jannick
Avatar billede keysersoze Guru
31. oktober 2008 - 09:30 #1
forsikringer overtager Elbodan - altså expert. "Kun" gavekort ere tabt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2008 - 09:53 #2
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2008 - 23:49 #3
expert har ikke overtaget nogen forpligtelser
I Børsen står at expert kun køber nogle af aktiverne,gælden og forpligtigelserne vil de ikke have
gave kort skal sendes som kopi ind til kurator der bestyrer konkurs boet .

garanti rep bliver tilbageholdt af reperations firmaet da merlin også skylder dem penge så kunder der har noget til reg har en lille problem der med og få sin vare igen .
Avatar billede glass Nybegynder
02. november 2008 - 04:56 #4
De forsikringer er vel ikke merlin som står for? de "vidresælger" da bare et produkt fra et rigtigt forsikringsselskab? står der intet i din police om dette?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2008 - 13:45 #5
Jetdirect - korrekt. Expert overtager ikke nogen forpligtelser.
Det er Elbodan der overtager evt. forpligtelser - dvs. experts ejere.