Avatar billede janfoged Nybegynder
30. oktober 2008 - 13:49 Der er 4 kommentarer

Simpel video redigering

Hej

Jeg leder efter et program til simpel videoredigering - dvs klippe i fx et klip hentet på nettet - eller sætte et par stykker sammen - nothing fancy :o)

Det må selvfølgelig gerne være gratis, men det behøves det ikke at være.

Vh
Jan
Avatar billede mbd77 Nybegynder
30. oktober 2008 - 13:52 #1
Windows Movie Maker er integreret i XP. Det kan lige det du skal bruge og lidt mere til. Men ikke noget overdrevent fancy ;-)

Det er ikke ligefrem gratis, da du jo skal betale en mindre formue for Windows XP - men da jeg går ud fra du allerede har det (det er jo det flertallet har) så er det jo på en måde gratis...
Avatar billede janfoged Nybegynder
30. oktober 2008 - 14:03 #2
Jeg har desværre Vista (ny computer), men movie maker er der da ... jeg kigger lidt på. Takker :o)

Så mangler jeg bare noget til at grabbe fra nettet med - bruger pt Realplayer, som er super nem at bruge, problemet er at formattet ikke duer i fx et powerpoint.
Avatar billede mbd77 Nybegynder
30. oktober 2008 - 14:47 #3
Jeg bruger WM Recorder 10 til at grabbe fra nettet - er rigtig god. Det skal vidst være i WMA-format for at PowerPoint vil kendes ved det...
Avatar billede ranni Forsker
30. oktober 2008 - 17:22 #4
Jeg bruger DEBUT VIDEO RECORDER fundet på PC world On line under søgeordet SCREEN CAPTURE, det er uhyre nemt at bruge og er gratis