Avatar billede olsen2001 Nybegynder
29. oktober 2008 - 16:06 Der er 1 kommentar

Nogen der kan anbefale et godt grafikkort?

Hej

Som overskriften antyder er jeg igang med at lede efter et nyt grafikkort. Har netop fået ra3 ind ad døren. Efter installationen finder jeg ud af at mit grafikkort ikke kan klare det (Ikke at det kommer bag på mig). Har overvejet BFG GeForce 8800 GT OC
(512 MB), men har for at være ærlig ikke den store forstand på det. Nogen der har nogle inputs eller forslag?
Avatar billede jokkejensen Novice
29. oktober 2008 - 19:13 #1
8800 GT er et af de første DX10 grafikkort, ret kraftigt..

Det kan sagtens køre red alert 3, men hvorfor kunne det gamle ikke, så kan vi da være sikre? - om der kom en årsag, eller om det bare var for gammelt ?..

Jeg kender ikke resten af dit setup, men bemærk de fleste nye grafikkort er skiftet over til pci-express, og benytter ikke AGP port længere, altså skal du lige være sikker på at kortet "passer i" din pc.