Avatar billede xvid Seniormester
28. oktober 2008 - 15:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

videresend til en anden mail add

hej

er der nogen der kan fortælle mig hvordan man videresender modtaget mails til en anden mail adresse i outlook 2003?

på forhånd tak
Avatar billede lil-zee Nybegynder
28. oktober 2008 - 15:02 #1
Nu har jeg aldrig brugt outlook før, men en idé kunne være at markere hele mailen, kopire den også indsætte den i en ny mail til den pågældenes email :)
Avatar billede goose Nybegynder
28. oktober 2008 - 15:09 #2
Brug guiden regler.

Sæt en regel op der siger, at når en mail modtages via en specifik konto, så skal den videresendes. Det kræver selvfølgelig, at Outlook kører, ellers vil reglen ikke blive eksekveret.

Alternativt skal det sættes op hos din udbyder.

/Goose
Avatar billede xvid Seniormester
28. oktober 2008 - 15:14 #3
jeg vil gerne høre hvordan man videresender mail fra adr. 1 outlook 2003  til adr. 2 gmail.com
Avatar billede leif Seniormester
28. oktober 2008 - 18:17 #4
Er det blot 1 mail eller alle mail ?

Er det alle mails skal du optimalt set have din udbyder ind over eller skal Outlook stå åben for at mailen bliver videresendt.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. oktober 2008 - 00:53 #5
Hvorfor har du afvist svaret fra goose?

http://www.dir.dk/faq/Exchange/Forwarding.aspx
Avatar billede vejmand Juniormester
29. oktober 2008 - 01:00 #6
Eller er det alle de mails du har liggende i Outlook, som du ønsker at importere i Gmail?

Hvis det er tilfældet, er her en guide: http://ing.dk/artikel/83855
Avatar billede xvid Seniormester
29. oktober 2008 - 23:39 #7
fordi at jeg forsøger at de mail der kommer ind i indbakke skal direkte videresendes til en anden mail!

det er ikke noget med at importere mails til en udbyder eller noget.

fu.. så er der ikke andet at gør end viderestille mail manuelt i outlook!
Avatar billede vejmand Juniormester
30. oktober 2008 - 01:22 #8
Jamen jamen, er det ikke lige nøjagtig det du har fået svaret på????
Avatar billede xvid Seniormester
31. oktober 2008 - 14:24 #9
jaja rolig nu, det er jo ikke alt man kan gør hjemmefra!

goose vil du have nogen points?
Avatar billede goose Nybegynder
01. november 2008 - 11:26 #10
Øhh hvad mener du med, at det ikke er alt man kan gøre hjemmefra?

Jeg vil ikke have point hvis du ikke kan bruge mit svar. Da du jo har afvist det går jeg ikke ud fra det var brugbart?

/Goose
Avatar billede xvid Seniormester
01. december 2008 - 15:23 #11
det jeg mente var at det skal gøres på skolens komputer har jeg fået at vide og det virker nu :-)
Avatar billede xvid Seniormester
02. april 2010 - 20:14 #12
LUKKET