Avatar billede farmerstbt Nybegynder
27. oktober 2008 - 16:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"manual routing" af lyd ?

Hej

Jeg sidder tit og spiller forskellige spil hvor jeg bruger voice programmer som f.eks. ventrilo.

Har ofte synes det kunne være sjovt hvis dem jeg snakker med kunne høre lyden fra mit spil samtidig med at jeg taler til dem, for at øge realismen f.eks i krigsspil.

eksempel:

et jetfly flyver henover mig imens jeg snakker med min ven som er inde i et hus langt væk......min ven inde i huset kan høre at et jetfly flyver forbi mig igennem ventrilo og får derved et fingerpeg om hvor jeg er ved at se hvor jet flyet kommer fra....

teknisk set så ville dette indebære at jeg på en eller anden måde skal have et program der kan overføre lyden fra spillet til min microfon samtidig med at jeg stadig kan snakke i microfonen også...

Mit lydkort er et creative Audigi 2

Nogen der har en ide om der er en form for avanceret lyd "routing" program tilgængelig eller en anden form for tweek i windows vista der kan bruges?

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede kalp Novice
27. oktober 2008 - 18:10 #1
spil uden headset og skru op for lyden til dine højtalere:D
Avatar billede farmerstbt Nybegynder
27. oktober 2008 - 20:58 #2
Hvis min ven snakker samtidig med mig vil det give et uendeligt ekko :(
Avatar billede farmerstbt Nybegynder
29. december 2009 - 22:07 #3
lukker