Avatar billede pylleb Nybegynder
24. oktober 2008 - 17:48 Der er 9 kommentarer

Hjemmesider og hvem der har været på den

Hejsa

Nogle der ved herinde om man kan se hvem der har været på besøg på ens egen hjemmeside eller hvordan man gør det ......?
Avatar billede leif Seniormester
24. oktober 2008 - 18:07 #1
Kig i logfilen ?
Avatar billede keysersoze Guru
24. oktober 2008 - 18:49 #2
Præcis hvem der har været inde bliver nok svært at se medmindre hver bruger skal logge ind på hjemmesiden - men skal du bare have oplysninger som antal, hvornår osv så kan det være dit webhotel har et statistik-program du kan benytte eller også kan du opsætte Google Analytics gratis http://www.google.com/analytics/
Avatar billede pylleb Nybegynder
25. oktober 2008 - 15:40 #3
Hvad mener du med jeg skal se i log filen..........lige hvor mon
Avatar billede pylleb Nybegynder
25. oktober 2008 - 15:42 #4
Hejsa

ja......denne web adr. står jo blot på engelsk og da jeg ikke er erfaren indefor dette sprog, kan det komme til at knibe, meget endda. mon der findes noget på Dansk i stedet for...ser selv lige efter, men ellers mange tak til jer begge to .........*S*
Avatar billede leif Seniormester
25. oktober 2008 - 15:55 #5
Avatar billede keysersoze Guru
25. oktober 2008 - 15:56 #6
Google analytics findes også på dansk.
Avatar billede leif Seniormester
25. oktober 2008 - 15:58 #7
Nu omtaler du ikke særlig vedr. din side, udbyder eller andet. Så hvor du skal kigge, ja, det korte svar er stadig i Logfilen.

Nu kan det ske at din udbyder ikke giver dig adgang til logfilerne, og ellers kan det jo ske at din udbyder i forvejen stiller et statistik værktøj tilrådighed.
Avatar billede pylleb Nybegynder
25. oktober 2008 - 17:57 #8
Åh.......jamen .....takker rigtig mange gange , vil lidt senere på dagen prøve at se på det. Min hjemmeside er hos Jubii - den gratis model, med alle reklamerne på efterhånden....*GG*
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2008 - 12:52 #9
lukketid?