Avatar billede vera1 Nybegynder
24. oktober 2008 - 08:54 Der er 8 kommentarer

Hej jeg har et problem med en mac

Min mor har en macbook som vi har installeret vista på. og hun har en kat.Så var der en dag hun så film og skulle på toilet og kom tilbage og og så vendte billede på siden af macbook.Kan det være at hendes kat har trykket på noget på tasteturet.
Avatar billede sd8220 Seniormester
24. oktober 2008 - 09:10 #1
Hejsa
Ja det er meget sandsynligt - den kunne vist også have fået vendt det på hovedet ,)
Nu kan jeg desværre ikke huske tastaturgenvejen; men jeg forestiller mig noget med nogle funktionstaster og sideop/-ned.
Jeg _tror_, at det er en software-ting, og ikke en hardware-ting, så prøv at gå ind i kontrolpaneler/systemindstillinger og se, om der står nogle muligheder under Skærm.
Held og lykke med det.
S/ebastian
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. oktober 2008 - 13:12 #2
ctrl + alt + pil-op

Hvordan katten skulle kunne trykke på dem samtidig kan jeg ikke svare på :D
Avatar billede sd8220 Seniormester
24. oktober 2008 - 13:40 #3
Godt du fandt ud af det.

Hmm,2 poter på tastaturet; men godt, at der ikke skete andet.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
24. oktober 2008 - 13:44 #4
Kan tilføje at hvis der er en AltGr-knap, så fungerer den normalt som Ctrl+Alt (i hvert fald i Windows) - så kan sagtens være af den vej ;)

*går igen*
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. oktober 2008 - 13:54 #5
Jeg er ikke spørger :p Synes bare det lyder meget underligt at katten skulle kunne trykke på de 3 taster på én gang. Medmindre der altså findes andre genveje :D
Avatar billede vera1 Nybegynder
24. oktober 2008 - 14:19 #6
Ved ikke hvem der skal have point. jeg installerede bare grafikkortet igen
Avatar billede sd8220 Seniormester
24. oktober 2008 - 14:28 #7
Tjah, du kan jo dele dem mellem os ,)
Eller beholde dem, hvis du ikke synes, at de hjælp.
Og hilse din mor og sige, at katten nok hellere må holde sig fra Mac'en ;-)
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. oktober 2008 - 14:44 #8
Behold dem bare for min skyld :p