Avatar billede siranee Nybegynder
22. oktober 2008 - 23:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Levering fra webshop

Hejsa.

SÅ er min webshop snart klar, venter bare på PBS nu ;-)

Jeg er dog ikke helt 100% sikker på leveringen..

skal jeg:

bruge post dk? Gls? eller anden?
skal kunder betale det hele? halvdelen?

Hvad har i af ider og erfaringer ?
Avatar billede palle_pirat Nybegynder
23. oktober 2008 - 02:53 #1
Jeg kender kun Post DK, så den kan jeg ikke komme nærmere ind på.

Jeg handler udelukkende hos getmore.dk (Når det gælder elektronik) og det er på grund af at de ikke har leveringsomkostninger (ved ikke hvordan de får det til at køre rundt), så hvis du vil fange en som mig, så skal fragt priserne være i bund og måske lidt højere pris på vare (i forhold til andre).
Avatar billede gephion Nybegynder
23. oktober 2008 - 07:48 #2
PostDanmark ligger lige for men deres service er elendig og priser endnu værre :( Du kan håbe lidt på at din shop udvikler har et GLS modul så du kan bruge dem, for det vil jeg klart anbefale, de er hurtigere til at levere pakkerne ud til kunden og deres priser er bedre.

Mht Fragten... Sæt fragten på og få dækket de omkostninger, og brug de penge til at levere Danmarks bedste service, så skal kunderne nok være der. Jeg vil langt hellere have knaldhård produktvejledning og service generelt og ved reklamationer end at spare en sølle 50´er, men der er vi jo heldigvis så forskellige :)

Men drop efterkrav på forhånd og få E-dankort, visa og bankoverførselsmuligheder, Efterkrav er besværgeligt, koster dig kassen hvis kunderne afviser dem og der er massere af muligheder der erstatter det..

Ovenstående er baseret på erfaringer fra min arbejdsplads, der er en webshop der har været på banen i snart 8 år :)