Avatar billede kristianvesterskov Nybegynder
22. oktober 2008 - 21:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vlan slukker når man logger af ?

Hej. Jeg skal kunne have mit vlan tændt når man logger af da jeg prøve at bruge Remote deskop. Det virker når jeg kabler. Men ikke når vlan er på da jeg kan se den lukker. Hvordan forhindre man det ?
Avatar billede palle_pirat Nybegynder
23. oktober 2008 - 03:11 #1
Kan du ikke bare forblive logget på, og når du så opretter forbindelse via Remote Desktop så bliver du automatisk logget af. Det fungere i hvert fald for mig. Jeg kører også trådløst.
Avatar billede kristianvesterskov Nybegynder
23. oktober 2008 - 10:35 #2
Jo det er jo det der sker men den logger af med deaktiver trådløs kort. Men tror jeg har fundet problemet. Jeg skal lade windows styre det trådløse i stedet for det program jeg har :=) Vi må se når jeg kommer hjem
Avatar billede palle_pirat Nybegynder
24. oktober 2008 - 03:14 #3
Ja, det kunne godt lyde sandsynligt. Jeg har i hvert fald sat Windows til at administrere mit trådløse netværk. Du må meget gerne vende tilbage med resultatet, når du har testet det.
Avatar billede kristianvesterskov Nybegynder
22. december 2009 - 12:53 #4
Hej jeg har testet det nu, man skal bare lade Windows Styre sit Trådløse Signal.  ellers går der ged i det. Lukker sagen nu.