Avatar billede anold Nybegynder
22. oktober 2008 - 17:51 Der er 1 løsning

Microsoft remote Keybord og IRDA adaptor

Hej
Jeg har købt Microsoft remote Keybord for windows XP Media center edition, og en Hama usb IrDA infrarød adaptor,
men jeg kan ikke få Microsoft remote Keybord til at virke,
selv om at jeg har installeret driveren til IrDA adaptoren,
hvis jeg går ind i opsætningen af XP Media center edition og beder den finde en sender, så får jeg blot af vide at der ikke er tilsluttet nogle.
Men hvis jeg f.eks tager min mobil telefon med IrDA port så kan jeg nemt kommunikere med IrDA adaptoren, så det ser ud til at opsætningen af adaptoren er ok.
Er der nogle der har et forslag ???
Avatar billede anold Nybegynder
27. oktober 2008 - 13:09 #1
Bare glem det
jeg har afleveret lortet tilbage