Avatar billede tylzen Nybegynder
21. oktober 2008 - 21:15 Der er 5 kommentarer

Certifikations problemer!

Det virker som om fra den ene dag til den anden at min browser ikke længere vil tillade at jeg bruger min netbank, eller betaler over nettet.
Alt som faktisk kræver et certifikation er ikke længere muligt.
Jeg ved ikke hvorfor.
Jeg har googlet, og det ser ud til at de seneste som har fået dette problem var i 2006 - 2007... Og ingen af de ting som blev forslået der virker.
Dato og tidspunkt er korrekt.
Indstillinger i sikkerhed står som standard (og har tidligere aldrig været et proble)
Jeg har prøvet at åbne som administrator og trykke installere certifikat (virker heller ikke).

Er der nogen der ved jeg kan gøre?
Kan jeg geninstallere IE 7.0 på nogen måder?
Jeg kører Vista.

Har et par screendumps til jer.

http://img.photobucket.com/albums/v291/Tylzen/netbank_log_paa_01.jpg
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2008 - 21:23 #1
Prøv evt. med en systemgendannelse, jeg ved ikke om det vil funke: http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/9f6d755a-74bb-4a7d-a625-d762dd8e79e51030.mspx
Avatar billede tylzen Nybegynder
21. oktober 2008 - 21:37 #2
Har lavet en systemgendannelse nu, og det virkede ikke.
Samme problem.

Kan man geninstallere det?
Avatar billede rebecca Novice
21. oktober 2008 - 21:43 #3
Du skriver dato og tidspunkt er korrekt (går ud fra det er på din pc) men hvad med årstallet passer det også, har nemlig lige haft samme problem med en af mine pc'er og fandt lige ud af i dag at året stod til 2003
Avatar billede tylzen Nybegynder
21. oktober 2008 - 21:50 #4
Ja, jeg så også om året passede, og har til og med prøvet at synkronisere tiden med forskellige server.
Der er noget med den tid, får denne fejl fra Microsoft når jeg prøver at opdatere via Windows Update.

Windows Update-fejl 80072f8f

"Hvis Windows Update-fejlen 80072f8f vises, mens du søger efter opdateringer, stemmer computerens dato og klokkeslæt muligvis ikke overens med datoen og klokkeslættet for onlinetjenesten Windows Update. Computerens og tjenestens dato og klokkeslæt behøver ikke være identiske, men hvis de varierer for meget, kan du ikke søge efter opdateringer."
Avatar billede tylzen Nybegynder
21. oktober 2008 - 22:06 #5
En anden side-effect er at jeg ikke kan komme ind på Facebook.. DEt er altså sært.. Tidspunktet stemmer 100%