Avatar billede thyrring Nybegynder
20. oktober 2008 - 15:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Corel Draw X3 Dansk manual

Er der noge der ved om der findes en dansk manual til Corel Draw?

Jeg har rimeligt styr på det, men der er andre der har behov for at kunne slå op i en manual, og gerne på dansk!
Avatar billede ebea Ekspert
20. oktober 2008 - 15:54 #1
Der findes ikke længere dansk manual til CorelDraw programmet, og programmet oversættes heller ikke længere til Dansk.
Avatar billede thyrring Nybegynder
20. oktober 2008 - 15:57 #2
Øv! findes der så noget dansk "fjern undervisning" eller cd undervisning
Avatar billede ebea Ekspert
20. oktober 2008 - 17:13 #3
Desværre ikke; men der findes noget ganske velegnet materiale til undervisning og instruktion, på http://www.unleash.com
Der kan du købe en ganske instruktiv DVD som er beregnet for undervisning og læring af CorelDraw X3 / X4
Avatar billede thyrring Nybegynder
20. oktober 2008 - 19:00 #4
Hmmm... Jeg må se hvad jeg så finder på!
Tak for svar!
Avatar billede btvejle Nybegynder
20. oktober 2008 - 20:36 #5
Har Corel Draw 4 liggende på DK, bruges ikke mere
Avatar billede thyrring Nybegynder
21. oktober 2008 - 15:27 #6
Hvorfor kan jeg ikke acceptere og give points
Avatar billede thyrring Nybegynder
21. oktober 2008 - 15:27 #7
så kunne jeg! ;o)