Avatar billede klitfelt Praktikant
15. oktober 2008 - 17:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vista Home Permium - Irql_Not_Less_Than_Equal

Hej Eksperter

Jeg har et seriøs problem med min pc.

Jeg har prøvet at læse mig til svaret her på sitet men det er ikke lykkedes mig at fikse mit problem selv.

Min pc er begyndt at genstarte i tide og utide. Den blåskærm kommer pludselig frem(oftes ved at jeg spiller spil) med beskeden IRQL_Not_Less_Than_Equal og der står også noget med "Dumping Physical memory to disk".

Inde i enheds håndtering er der ingen gule advarsler og jeg har taget alle stik ud og sat dem ind igen.

Jeg har over 300GB ledig plads og den er ikke overclocked.

What to do? Please help!
Avatar billede klitfelt Praktikant
16. oktober 2008 - 19:27 #1
kan det have noget med mit grafik kort at gøre???
Avatar billede truelz Nybegynder
16. oktober 2008 - 19:28 #2
Jeg har samme problem. Jeg er kommet frem til at det må være RAM eller grafikkort. Den genstarter flere gange dagligt, og jeg kan ikke finde noget mønster i det.
Avatar billede klitfelt Praktikant
16. oktober 2008 - 20:48 #3
Jeg har 4 gb ram - hvad kan problemet være her? og grafikkort - hmmm... er der ingen der har et bud???
Avatar billede klitfelt Praktikant
19. oktober 2008 - 18:02 #4
Fandt du ud af det Truelz???

Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede truelz Nybegynder
19. oktober 2008 - 18:07 #5
Nja, jeg har lige pillet en ram-blok ud, og den er ikke gået ned siden. Hvis du har to blokke i den, vil det nok være en god idé at pille den ene ud og se.
Avatar billede klitfelt Praktikant
10. maj 2013 - 10:37 #6
tak :-)