Avatar billede mavani Nybegynder
10. oktober 2008 - 12:39 Der er 2 kommentarer

Problem med VPN igennem router

Jeg kan ikke logge på min vpn forbindelse til mit arbejde, når jeg prøver igennem min trådløse router. Nogen ide om hvorfor?

Hvis jeg sætter internettet direkte til min pc virker det fint. Så der må være noget der blokere, men hvad?

Det virker hverken over trådløs eller med dirkete tilslutning til routeren (Linksys WRT54G).

Nogen der har haft lign. problem og ligger inde med en løsning herpå?

mvh m
Avatar billede leif Seniormester
10. oktober 2008 - 12:56 #1
VPN er et vidt begreb, hvilken teknologi bruges der ?
Avatar billede jokkejensen Novice
10. oktober 2008 - 14:01 #2
er vpn-passthrough enabled i din router ?