Avatar billede microjet Nybegynder
10. oktober 2008 - 09:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke køre flere instanser af samme application

Jeg har en application der benytter 3 dll'er, men jeg kan ikke starte flere instanser af applicationen.

Jeg går ud fra at det har noget med dll'erne at gøre. De indeholder nogle få statiske metoder og klasser... er det det der er problemet?

Eller er det måske noget helt andet?
Avatar billede aaberg Nybegynder
10. oktober 2008 - 10:06 #1
En statisk klasse eller metode er ikke statisk henover instanser af applikationen. Hvis funktionaliteten i dll'erne bruger nogle filer de skriver i, kan det være det. Ellers kan det være, hvis filerne f.eks. kommunikere med andre dimser via internet eller com-port eller lignende.
Avatar billede martinbk Nybegynder
10. oktober 2008 - 13:15 #2
er det en applikation du selv har skrevet ?

hvis ikke kan den jo være lavet så man ikke kan starte mere end en instans med vilje
Avatar billede microjet Nybegynder
10. oktober 2008 - 13:45 #3
Øhh... jeg tror det har været et helt andet problem... jeg sad nemlig i nat og skrev på koden. Da jeg var færdig og skulle teste, kunne jeg ikke køre flere instanser, men det kan jeg nu, så det må ha været noget andet...

Men tusind tak for jeres hjælp!

P.S. aaberg... jeg skylder dig vist 200point for din hjælp... jeg fik egentlig ikke løst problemet, men jeg fandt ud af hvordan jeg skulle gribe det an... og det er superfedt at du gider komme med eksempler... det er lidt som billeder... de siger mere end 1000ord... så post endelig et svar: http://www.eksperten.dk/spm/846877
Avatar billede microjet Nybegynder
05. oktober 2009 - 12:46 #4
Afslutter tråd!