Avatar billede fldksvj Nybegynder
09. oktober 2008 - 20:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flotte mail´s

min søn har en netbutik på nettet og netbutikker må nødvendigvis engang imellem gøre opmærksom på sig selv via breve som faste kunder har accepteret at modtage. Spørgsmålet er om der er nogen der kan pege på hvilket program der er godt at arbejde med. Vi skulle gerne ende ud med en form hvor man nemt indsætter billeder, - billeder som tilretter sig størrelsen efter rammerstørrelser som er dannet. Tekster som nemt formatteres til forskellige skrifttyper og farver. Jeg forestiller mig at der også her arbejdes i rammer.
Mailprogrammet den færdige mail skal sendes i er Outlook.
Er der nogle der har god erfaring i sådanne mail´s og hvordan kommer vi godt i gang.
Avatar billede fldksvj Nybegynder
09. oktober 2008 - 21:54 #1
ingen respons ?
Avatar billede computerlab Nybegynder
09. oktober 2008 - 22:14 #2
Man kan vel lave en HTML skabelon, som man kan genbruge i Outlook.

Men I han skal vel have fat på en grafiker, der kan lave et layout, så kunderne modtager noget der ser ordenligt ud?
Avatar billede arne_v Ekspert
10. oktober 2008 - 03:28 #3
Og husk at brug BCC !!!!
Avatar billede computerlab Nybegynder
10. oktober 2008 - 07:29 #4
Ja, BCC kan være en god ting, dog er der nogen SPAM systemer der fanger dem. Så er det bedre at sætte et system op til at sende dem enkeltvis.
Avatar billede egmose Novice
14. oktober 2008 - 00:49 #5
word ville vist være et godt bud? Har i nogen ideer? Så kan i evt. kontakte mig på mail postmaster@mk2-disco.dk, så kan jeg nok bikse noget sammen?
Avatar billede fldksvj Nybegynder
14. oktober 2008 - 08:10 #6
Tak for jeres indput.. i mellemtiden har vi fundet en person som kan hjælpe os videre - han bygger en side i Outlook. Skabelonen ser rigtig flot ud.
Avatar billede fldksvj Nybegynder
14. oktober 2008 - 08:14 #7
...hvordan fordeler jeg point til flere og lukker spørgsmålet... jeg får ikke nogle muligheder ?
Avatar billede egmose Novice
14. oktober 2008 - 12:33 #8
Når du har accepteret et svar, kan det ikke længere lade sig gøre:)