Avatar billede kimbas Nybegynder
08. oktober 2008 - 22:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Printer opsætning på gigaset se551

Hej!
Jeg har forsøgt at koble en printer til Gigaset se551, men kan ikke få den til at virke. Jeg har fulgt brugsanvisningen uden hjælp. Printeren skulle kunne fungere på et netværk.

Hvordan finder jeg printeren på de bærbare PC´ere, når det først det først er installeret?
Avatar billede nopsen Ekspert
08. oktober 2008 - 23:05 #1
du går ind i kontrolpanel - printere - tilføj printer, installer som netværksprinter og installer driveren, dette på alle maskiner i netværket.
Avatar billede kimbas Nybegynder
08. oktober 2008 - 23:15 #2
Er forsøgt. Men printeren kan ikke findes
Avatar billede nopsen Ekspert
08. oktober 2008 - 23:19 #3
har du slået fil og udskriftsdeling til under netværket på alle pc'erne?
Avatar billede nopsen Ekspert
08. oktober 2008 - 23:23 #4
plus netværksregistrering
Avatar billede kimbas Nybegynder
08. oktober 2008 - 23:41 #5
Jep. Men jeg kan ikke engang udskrive når printeren er sat til routeren, så noget er der galt.
Nå, men stopper for idag. En ny dag truer i morgen!!!
Avatar billede kimbas Nybegynder
19. april 2009 - 22:55 #6
et svar, undskyld