Avatar billede allan_s Nybegynder
04. oktober 2008 - 23:25 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Netgear Wireless router problem

Jeg har købt Netgear WPN824IS Rangemax Wireless Router hos SHG.dk købte varen som demovare, så da jeg kommer hjem og har sat det hele til ser jeg at SHG har glemt at lægge Netgear Wizard CD i æksen samt ingen manual. Da jeg har vista installede hentede jeg denne driver fra nettet: "wpn824v2_vista_res_cd_beta" Jeg får altid følgende fejl når jeg prøver at følge wizarden:
Fejl i IP-adresse
Installationsassistent har fundet en fejl i netværksindstillingerne.

Afslut Installationsassistent, og start den igen.

Klik på Afslut for at lukke programmet.

Jeg kan heller ikke komme ind på selve netgear router ved fx. at skrive http://192.168.0.1/ i browser.
Kan det mon være den forkerte Wizard jeg har hentet eller er det et IP problem...
hjæææælp
Avatar billede allan_s Nybegynder
04. oktober 2008 - 23:30 #1
Jeg skal bare ind i Routerens Setup så kan jeg selv resten, mangler bare at få hul igennem, ingen der kan hjælpe mig lidt ?
Avatar billede syvon Nybegynder
04. oktober 2008 - 23:42 #2
prøv med at skrive routerlogin.net
Avatar billede allan_s Nybegynder
04. oktober 2008 - 23:44 #3
Internet Explorer kan ikke vise websiden.
Avatar billede allan_s Nybegynder
04. oktober 2008 - 23:45 #4
Det er bare mærkeligt at jeg ikke kan få adgang til routerens setup...
Avatar billede allan_s Nybegynder
04. oktober 2008 - 23:56 #5
ingen med nogle ideer??
Avatar billede syvon Nybegynder
05. oktober 2008 - 00:37 #6
har du så prøvet med 192.168.1.1
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2008 - 11:02 #8
192.168.2.1 prøv den
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2008 - 11:03 #9
P.s. husk du har fuld garanti, selv om det er demo...
Avatar billede allan_s Nybegynder
05. oktober 2008 - 13:50 #10
Stadige ingen held, ingen URL's virker og de Guides på nettet siger det samme som jer, jeg kan bare ikke få adgang til routers setup! det er MEGET mystisk..
Avatar billede allan_s Nybegynder
05. oktober 2008 - 14:07 #11
ingen med netgear router som kan give mig noget input ??
Avatar billede osigaard Nybegynder
05. oktober 2008 - 17:54 #12
Har du prøvet at resette Routeren ???

Du husker vel, at når du forsøger at sætte router op, skal det ske via netkabel tilsluttet en af de fire LAN porte.???
Avatar billede syvon Nybegynder
06. oktober 2008 - 18:59 #13
har selv netgear router og der skal jeg skrive routerlogin.net eller 192.168.1.1
Avatar billede allan_s Nybegynder
06. oktober 2008 - 22:52 #14
er den defekt hvis den bliver ved med at blinke i "test" lampen ? jeg har prøvet at reset den et par gange uden held, og har prøvet alle URL's itntet givber mig adgang...tror den skal smides i hovedet på dem hos shg.dk :-)
Avatar billede allan_s Nybegynder
09. oktober 2008 - 16:32 #15
LUKKET, ingen hjælp at hente her....Varen bliver sendt retur til SHG!