Avatar billede ramp Nybegynder
04. oktober 2008 - 17:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hyperlink virker ikke ved gem som mht.

Hej Alle.

Jeg er ved at lave en startside til min browser, hvor jeg vil lave en masse hyperlink. Jeg har 4 ark i regnearket.

Jeg indsætter autofigurer som billede og indsætter hyperlink på billedet, så man kan bladre rundt mellem de forskellige faneblad. Dette fungerer perfekt i excel, men når jeg gemmer som mht, virker autofigurerne med hyperlinks til de forskellige faneblad ikke, men den siger bare at siden ikke kan findes.

Indsætter jeg derimod et normalt hyperlink virker det fint, men det er jo bare ikke helt det samme design:-)

Håber der er nogen der kan hjælpe...
Avatar billede portalsupport Nybegynder
04. oktober 2008 - 17:18 #1
kan du evt. poste dine hyperlink eller lign. Eller give et eksempel på det, så kan det være man kunne hjælp mere effektivt.
Avatar billede ramp Nybegynder
04. oktober 2008 - 17:44 #2
i ark1 har jeg en autofigur der har et hyperlink til ark3. når jeg så trykker på autofiguren/knappen, kommer jeg over til ark3.

Dog ikke når jeg har gemt som mht. så siger den at siden ikke findes?
Avatar billede jkrons Professor
04. oktober 2008 - 19:07 #3
Når jeg gemmer som mht bliver jeg advaret om, at interne hyperlinks ikke virker i alle browsere, og når jeg så prøver at åbne filen i IE 7,0, får jeg at vide, at jeg skal hente en komponent hos MS.
Avatar billede ramp Nybegynder
04. oktober 2008 - 20:00 #4
Hmm. Den meddelse får jeg ikke. evt. fordi jeg anvender office '07?
Avatar billede jkrons Professor
04. oktober 2008 - 22:48 #5
Det er muligt. Jweg har ikke 07 hjemme, så jeg har kun prøvet i 03.
Avatar billede ramp Nybegynder
24. oktober 2008 - 09:54 #6
lukket