Avatar billede jmp.dk Nybegynder
02. oktober 2008 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Request Cookie Fejl

Jeg har lige flyttet alt lagring a bruger info fra session variable til en cookie.

Alt virker fin paanaer en ting.
Naar jeg vil laese min cookie i en SelectedIndexChanged event fra et gridview er den altid tom (request.Cookies( "TEST" ))
Det samme kald virker fint fra page_load event.

Jonas
Avatar billede qua Nybegynder
02. oktober 2008 - 16:35 #1
Har lige afprøvet det, og Request.Cookies("TEST").Value returnerede samme værdi i både page_load og SelectedIndexChanged. Hvornår sætter du din cookie?
Avatar billede jmp.dk Nybegynder
03. oktober 2008 - 10:08 #2
Paa login siden.
Den er sat til at ikke expire og som sagt kan jeg laese den i alle andre events.
Avatar billede jmp.dk Nybegynder
05. december 2008 - 11:34 #3
I re wrote the entire page and it is working now.
Not sure what the problem was.

Jonas