Avatar billede djfonzi Nybegynder
01. oktober 2008 - 09:10 Der er 7 kommentarer

Fruity Loops kommer med msvcrt.dll fejl..

Hey i kloge hoveder!

Jeg har nu søgt og søgt på nettet efter en løsning til dette irriterende problem, men har ikke fundet noget der har virket endnu.

Jeg bruger Fruity Loops 8 til at lave noget musik og dertil skal jeg have nogle VST plugins tilføjet. Det gør man i programmet og så snart jeg sætter programmet til at søge efter plugins kommer den med følgende fejl:

FL Studio: FL.exe - Indgangspunktet blev ikke fundet
Produceringsindgangspunktet _except_handler4_common blev ikke fundet i DLL-biblioteket msvcrt.dll

Jeg aner ikke hvad det betyder, men hvis jeg skifter min msvcrt.dll fil ud med en anden jeg fandt på dll-files.com vil computeren ikke starte op igen.. :S

Nogen som kender til denne fejl eller måske har en idé om hvad det kan skyldes? Jeg er afhængig af det program, men vil ikke til at formattere min computer..

~D
Avatar billede reinelt Nybegynder
01. oktober 2008 - 09:58 #1
vistaprogram? http://www.eksperten.dk/spm/281784 omhandler nævnte fil.
Avatar billede djfonzi Nybegynder
01. oktober 2008 - 10:26 #2
Jeg har brugt programmet i Windows XP uden problemer før.. Så det skulle være underligt hvis det ligepludselig ikke virker?
Avatar billede reinelt Nybegynder
01. oktober 2008 - 11:37 #4
hvis det kan hjælpe dig så søgte jeg på ggole med dette resultat http://www.google.dk/search?hl=da&q=msvcrt.dll+fejl..&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da
Avatar billede djfonzi Nybegynder
01. oktober 2008 - 11:44 #5
Jeg glemte og skrive at jeg stadig bruger Windows XP .. Det er en fejl der pludselig kom .. Så det er altså IKKE vista der giver problemet da jeg ikke bruger vista..
Avatar billede reinelt Nybegynder
01. oktober 2008 - 13:14 #6
hvis det er en fejl i opdatering kan dedtte måske bruges.

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

1. Dobbeltklik det blå tandhjul.
2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.
5. Lad den køre færdig.
6. Genstart maskinen.

Forklaring på fixet her:  http://wiki.djlizard.net/Dial-a-fix
Avatar billede djfonzi Nybegynder
01. oktober 2008 - 13:54 #7
Det vil jeg lige prøve når jeg kommer fra arbejde.. :) Vender tilbage så snart det er prøvet !