Avatar billede djfonzi Nybegynder
30. september 2008 - 22:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fruity Loops kommer med msvcrt.dll fejl..

Hey i kloge hoveder!

Jeg har nu søgt og søgt på nettet efter en løsning til dette irriterende problem, men har ikke fundet noget der har virket endnu.

Jeg bruger Fruity Loops 8 til at lave noget musik og dertil skal jeg have nogle VST plugins tilføjet. Det gør man i programmet og så snart jeg sætter programmet til at søge efter plugins kommer den med følgende fejl:

FL Studio: FL.exe - Indgangspunktet blev ikke fundet
Produceringsindgangspunktet _except_handler4_common blev ikke fundet i DLL-biblioteket msvcrt.dll

Jeg aner ikke hvad det betyder, men hvis jeg skifter min msvcrt.dll fil ud med en anden jeg fandt på dll-files.com vil computeren ikke starte op igen.. :S

Nogen som kender til denne fejl eller måske har en idé om hvad det kan skyldes? Jeg er afhængig af det program, men vil ikke til at formattere min computer..

~D
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. september 2008 - 22:18 #1
Nu kender jeg ikke "Fruity Loops" - men umiddelbart lyder dit problem PC relateret og ikke PDA relateret.

Måske er spørgsmålet havnet i en forkert kategori?
Avatar billede djfonzi Nybegynder
30. september 2008 - 22:35 #2
Ja det er det da godt nok ! Synes ellers jeg valgte Programmer - Generelt? Hvordan kan jeg flytte det?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. oktober 2008 - 08:32 #3
Du lægger selv et svar, og accepterer det. Så er dette spm. lukket - og så opretter du det på ny i den rette kategori.
Avatar billede djfonzi Nybegynder
01. oktober 2008 - 09:09 #4
Okay .. :)