Avatar billede webshopper Nybegynder
30. september 2008 - 21:05 Der er 4 kommentarer

Webshop, oversættelse fra eng.t/dansk. biledskift

Jeg har oprettet en wepshop med en template fra oscommerce og ønsker tekst oversat/ændret fra engelsk til dansk. Udover dette ønsker jeg billederne på forside ændret (uden tekst) det vil en være en fint hvis du har billeder i samme stil.
Jeg ønsker et tilbud med fast pris.
Webshop link www.leasbotique.dk
Avatar billede basicq Nybegynder
30. september 2008 - 21:19 #1
Smid en mail til misterag@gmail.com så skal jeg give dig et tilbud.
Avatar billede aplosweb Nybegynder
30. september 2008 - 21:26 #2
Hej 'Webshopper'

Vi vil gerne kigge på opgaven og oversætte din osCommerce webshop fra engelsk til dansk, samt ændre billederne på forsiden til noget tilsvarende uden tekst.

Hvis du fremsender en komplet projektbeskrivelse til os på contact@aplosweb.com, så laver vi et tilbud til dig.

Du kan finde referencer m.m. på http://www.aplosweb.com

Ser frem til at høre fra dig,

Med venlig hilsen
Kasper B Christensen
------------------------------
aplosweb
Dalsvinget 6
DK-6400 Sønderborg
Tlf.: +45 36 95 01 09
E-mail.: contact@aplosweb.com
http://www.aplosweb.com
Avatar billede webshopper Nybegynder
01. oktober 2008 - 17:09 #3
Tak. Jeg sender en en mail, umiddelbart har jeg ikke en projektbeskrivelse - da opgaven er at oversætte den engelske Faste tekst til dansk, fjerne flagene og indsætte nye billeder på forsiden.
Lea Larsen
Avatar billede webshopper Nybegynder
05. oktober 2008 - 19:22 #4
Tak Aplosweb, opgaven er fuldført rigtigt godt og hurtigt : )