Avatar billede grisling100 Nybegynder
29. september 2008 - 13:41 Der er 3 kommentarer

Mangler et logo

Hej
Vi er ved at starte et lille firma men mangler et logo til det, er der nogen herinde som kan hjælpe? Det er et udlejningsfirma hvor vi udlejer ting, ja faktisk alt såsom partytelte, fadølsanlæg, hoppeborge, haveredskaber, kanoer osv.
Firmaet hedder lej-alt.dk
Nogen der kan hjælpe???

Mvh. Brian
Avatar billede juq Nybegynder
29. september 2008 - 13:56 #1
Hej Brian!

Du er meget velkommen til at kontakt mig.

Så kan vi lige vende farver, om det skal bruges til tryk osv.

Mvh
Jesper

info@qnew.dk
Avatar billede minus Nybegynder
29. september 2008 - 18:36 #2
Hej,

Send gerne en mail til mig, hvor du fordyber opgaven. Har god erfaring med udvikling af webelementer, herunder logo, ikoner mv.

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
Avatar billede lamoe Nybegynder
15. november 2008 - 14:28 #3
Hejsa
Hvis du skriver en mail til mig så kan jeg lave et til dig, min e-mail er: mikkelg@yahoo.dk
Husk at beskriv hvad der skal på..
(Gør det gerne gratis)

Lamoe/Mikkel
Mikkelg@yahoo.dk