Avatar billede juk24000 Nybegynder
28. september 2008 - 22:46 Der er 7 kommentarer

Ung freelance ASP programmør (gerne med andre færdigheder) søges!

Vi søger en freelance ASP programmør til programmering af et omfattende auktionssystem til nyopstartet hjemmeside. Da vi ikke har råd til at gå til et større firma søger vi en programmør som ser en ide i at få kontant afbetaling og være en del af et større projekt.

Vi foretrækker en programmør i storkøbenhavn da vi får brug for at arrangere møder og skabe personligt samarbejde i forløbet, i københavn eller omegn.

For interesse samt nærmere detaljer, kontakt asbjorndaugaard@hotmail.com
Avatar billede olebole Juniormester
29. september 2008 - 14:50 #1
<ole>

- og hvem skal så tjene pengene på auktionen, når den er lavet? Er det bare mig, der har svært ved at finde mening i, man søger 'børnearbejdere' på Eksperten?

En freelance programmør skal - ligesom alle andre freelancere - have det dobbelte af, hvad en tilsvarende ansatte programmør for at få økonomien til at hænge sammen.

Skal der laves hvidt arbejde, slipper du nok ikke billigere, end hvis du går til et webbureau. Du tænker vel forhåbentlig på, det er følsomme oplysninger, du håndterer i en webshop - og det kan i sidste ende blive dyrt, hvis det ikke bliver gjort yderst professionelt  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2008 - 17:15 #2
Ja, han søger en til et omfattende auktions-site. Jeg er også bange for at det bliver pænt dyrt hvis du skal have en god programmør til at lave et helt site fra bunden af.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2008 - 16:03 #3
Ærgeligt at det skal være i KBH :)
Avatar billede juk24000 Nybegynder
19. oktober 2008 - 11:13 #4
Jeg forstår godt din bekymring Ole..

Det er selvfølgelig vores plan at tjene penge på auktionssitet, men det er et pilotprojekt, og vi er ikke sikre på hvor mange penge der vil være i det.

Det er ikke fordi vi søger "børnearbejdere" eller forventer at betale slaveløn.. Vi har bare ikke råd til at gå til et webbureau, ihvertfald hvad vi har set på af tilbud.

Vi håber derfor på, at der sidder nogle derude der brænder for at deltage i et projekt, samt herved at tjene nogle penge. Intet er gratis her i verden, så vi ved godt vi er nødt til at betale et betragteligt beløb for projektet, men vi håber at der findes nogle kyndige programmører derude der har mulighed for at gøre det billigere end et professionelt webbureau.

Vi har tidligere fået lavet en hjemmeside af en programmør vi kontaktede via et andet forum, (en knægt på kun 14 år, som ydede et fantastisk programmørarbejde!) for der sidder faktisk mange i aldersgruppen 16-20 år med utrolige færdigheder, men det kan (ihvertfald i nogle tilfælde) være svært som 16 årig at blive taget seriøst nok til at blive hyret til et større projekt. I forhold til hvad du ellers kan finde af arbejde når du er under 18, kan vi tilbyde en bedre løn, samt bonus hvis projektet kan færdiggøres på kortere tid.

Vi er bestemt ikke ude på at udnytte nogen, og håber ikke vi blev mistforstået. Vi dømmer folk på kvalifikationer, og aflønner herefter :)

Tak for alle henvendelser indtil videre forresten, men alle er stadig meget velkomne til at sende en mail hvis interessen er der.
Avatar billede juk24000 Nybegynder
19. oktober 2008 - 11:15 #5
Til maximus:

Ja vi er klar over det bliver dyrt, desværre.. Men det er vi instillet på. Vi håber bare på at kunne cutte en %del af prisen af i forhold til et webbureau.

Vi behøves ikke nødvendigvis programmører i kbh, men vi får nok brug for et par personlige møder undervejs, så alt efter kvalifikationer kan vi selvfølgelig med den rette programmør dække transportomkostninger til kbh.
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2008 - 22:39 #6
Halløj, du må meget gerne kontakte mig på mail eller msn leo(a)leol.dk.. Foretrækker msn, da min mail ikke fungere så flot..:)
Avatar billede olebole Juniormester
08. november 2008 - 22:09 #7
juk24000 >> Jeg har f.eks. ikke en dyt forstand på lægegerningen, så derfor kunne det aldrig falde mig ind at vurdere 14-18 årige knægtes evner som næse-, øre- halsspecialister eller som gynækologer.

Måske, du har langt mere forstand på webudvikling, end jeg har, men jeg har i hvertfald stadig til gode at se 14-18 årige, der kan udføre et fuldt professionelt programmørarbejde ... og det er jo i virkeligheden heller ikke så sært, hvis man tænker sig lidt om  ;o)

For at kunne bedømme en programmørs faglige kvalifikationer, må man nødvendigvis vide, hvordan god, hensigtsmæssig og valid kode ser ud - og spørgsmålet er, om du ved det.

På den anden side skal man som professionel programmør ikke klage. De fleste af den slags projekter lander jo alligevel før eller siden på vores bord, hvis de på et tidspunkt skal bruges til noget seriøst  ;o)