Avatar billede thomzen Nybegynder
28. september 2008 - 15:19 Der er 1 løsning

TV Dongle viser Sort skærm

Hejsa!

Jeg har købt mig en USB TV Dongle, som kan modtage både analog og DVB-T signaler (grundet jeg stadig modtager signalerne analogt, var dette nok det bedste bud).

Der er tale om et "Hybrid TV Dongle, model: 10282",
og jeg har et Nvidia 6200AX grafikkort..

Når jeg installerer driverne til TVkortet, ser alt fint ud, jeg kan installere softwaren til selve tv-applikationen, hvilket også går strygende.. Jeg sætter den op til analogt TV-signal, og sætter den til at søge efter kanaler, den skriver den finder cirka 60 stk, kanon tænker jeg, og vil i gang med at browse kanalerne.

Men alle kanaler er bare helt sorte (Ingen billede overhovedet, og heller ingen lyd)...
Er der nogle der ligger unde med en ide til hvad jeg kan gøre for at få det til at virke? -Jeg har også prøvet at hente andre TV-programmer, for med rimelig sikkerhed at kunne sige at det ikke er det medfølgelide "Blaze HDtv" som er noget crap (Og ved det hedder HD, men man kan sætte det til at køre analogt inde i opsætningen, så ikke der fejlen ligger...) c,")

Ser frem til at høre fra eksperterne! :D
Avatar billede thomzen Nybegynder
05. oktober 2008 - 16:32 #1
Jeg forsøgte for syns skyld at sætte det medfølgende A/V stik i, da jeg satte det i, røg stikket indeni tuneren af, så har måtte konstatere den nok har været defekt under hele forløbet.. ;D