Avatar billede offs Nybegynder
27. september 2008 - 17:47 Der er 7 kommentarer

Kan ikke download noget...please hjælp mig

Hej Jeg har en computer som har win vista home pro på den, jeg har den nyest IE 8. Havde på et tidspunkt problemer med at IE hele tiden lukker ned, men det har jeg fået hjælp til, nu er det kun enkelte sider som jeg ikke kan komme ind på. Men nu har jeg det problem at jeg hverken downloade eller gemme noget fra nettet. Når jeg forsøger på at gemme en fil fra nettet, popper den sædvanlige op om jeg vil åbne, gemme eller anuller. Så trykker jeg på gem, finder der hvor jeg vil gemme den og trykker okay. Den går igang med at downloade, men når den er færdig er filen ingen steder at finde.
Hvad skal jeg gøre, synes jeg har prøvet alt, men ved at I er temmelige hårde herinde til at hjælpe folk, så jeg håber der er en af jer som har nogle ideer som jeg ikke kender til som kan hjælpe mig.

Louise
Avatar billede reinelt Nybegynder
27. september 2008 - 18:07 #1
der er problemer med explorer 8,0 beta udgave er det den du har og hvor har du downlodet den. kommer der nogen meddelser når den lukker ned? måske en geninstallering er nødvendig.
Avatar billede olebole Juniormester
27. september 2008 - 18:21 #2
<ole>

Med mindre det er en Alpha, kan det vel kun være en Beta. IE 8.0 er udkommet endnu  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede ejldk Nybegynder
27. september 2008 - 18:30 #3
installer firefox? ;)
Avatar billede olebole Juniormester
27. september 2008 - 18:42 #4
- eller bruge IE 7.0. Moderne browsere er nogenlunde lige elendige - deres elendigheder ligger blot forskellige steder  ;o)
Avatar billede offs Nybegynder
27. september 2008 - 21:43 #5
Reinelt...
Det er 8.0 beta jeg har, jeg fik fat i den inde på microsoft egen hjemmeside. Der kommer ikke nogen meddelse da det hele foregår som en almindelig downloading.

Til jer andre mener I at der simpelthen ikke er andet jeg kan gøre end at bruge en anden browser eller en tidligere version af IE?

Louise
Avatar billede olebole Juniormester
27. september 2008 - 22:30 #6
Det er lidt som at gå ud på marken og bide grisen i den ene balle - i stedet for at vente til skinken ligger færdigslagtet nede i Irmas kølemontre. IE 8.0 Beta er langtfra et færdigt produkt - det er beta-versioner aldrig.

Med mindre, man er webudvikler, har næppe noget at bruge en browser i beta til. Er man webudvikler, kan man sagtens have gavn af at se et preview - men så vil man installere den på en special installering af Windows, så skidtet er til at slippe af med uden ubehageligheder  =)
Avatar billede reinelt Nybegynder
28. september 2008 - 10:53 #7
enig med olebole. jeg vil anbefale firefox ligesom eildk istedet.