Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 13:53 Der er 10 kommentarer

!!SLOT A = Socket A !!

Hey ..Jeg har et Chaintech bundkort .

og igår tog jeg mig sammen til at læse HELE manualen...

Der står for det første \"Supports AMD Socket a Processors Up to ... bla bla bla bla b\"

Betyder det at den faktisk ike vil køre optimalt med Min SLOT a Processor

Det er en 900 MHZ amd athlon
t-bird
Chaintech Bundkort
Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 13:58 #1
Hey GuYs .....HJÆLP MIG :-)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
26. juni 2001 - 13:59 #2
kører den ikke godt nok da?
Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 13:59 #3
Jo men betyder det at den IKKE vil køre optimalt ..

Den er meget ustabil Syntes jeg
Avatar billede wisen Nybegynder
26. juni 2001 - 14:01 #4
Har du kølet den ordentligt ?
Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 14:02 #5
MEGET .... Den er 22 Grader nu
Avatar billede driis Nybegynder
26. juni 2001 - 14:06 #6
Du kan IKKE sætte en Slot A processor i et Socket A bundkort, og omvendt. Så enten er der en trykfejl i manualen, eller også har du fået en forkert manual med til dit bundkort!!
Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 14:08 #7
kan der ske alvorlige ting hvis man har sat Slot a i Socket a bundkort
Avatar billede driis Nybegynder
26. juni 2001 - 14:12 #8
Du har ikke sat en Slot A i et Socket A bundkort, idet det er FYSISK UMULIGT, idet de 2 processortyper er fysisk forskellige:

En Slot A processor er af typen, der ligner et indstikskort og som står ret op fra bundkortet.

En Socket A processor er flad og firkantet, og har sine ben på undersiden.
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. juni 2001 - 14:20 #9
driis har ret, det er fuldstændig umuligt at sætte slot a i en socket a... (og den anden vej rundt)

Du kan jo heller ikke sætte sd-ram i en edo rack på bundkortet...
Avatar billede poppalle Nybegynder
26. juni 2001 - 18:23 #10
Hvis du med vold og magt har sat en slot a i en sockel a forstår jeg godt den er meget ustabil