Avatar billede flemminggregersen Nybegynder
26. september 2008 - 11:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Færdiget system, som indeholder lagerstyring, e-shop osv.

Vi er på udkig efter et system, som indeholder lagerstyring og e-shop. Det skal være platform-uafhængig evt. helt web-baseret.
Der skal være mulighed for afgang via internet både for bruger og administration.

Er der nogen som kender et system/løsning, som kan opfylde disse krav ?
Eller skal vi ud i en nyudvikling.
Avatar billede keysersoze Guru
26. september 2008 - 11:40 #1
dandomains webshop-løsning har lagerstyring - men om det er den type du leder efter skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige. Du kan i hvert fald prøve en demo hos dem.
Avatar billede flemminggregersen Nybegynder
26. september 2008 - 12:12 #2
Tak for det, jeg undersøger sagen.
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2008 - 22:15 #3
Oscommerce?
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
30. september 2008 - 13:47 #4
Du kan også prøve at tage et kig på vores shopløsning www.taketwo.dk/webshop
Jeg skulle mene at den falder inden for de krav som du umiddelbart skitsere.

Hvis du gerne vil høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig, kan jeg fanges på psj@taketwo.dk eller tlf: 40685707

Mvh Peder Steen Jensen
Avatar billede flemminggregersen Nybegynder
30. september 2008 - 14:52 #5
Jeg har set lidt på de bud, som er kommet og jeg skal nok uddybe kravene/forventningerne lidt.
Systemet skal bruges i en lille virksomhed, som distribuerer turistbrochurer gratis (udgiver betaler for distribution)til turistkontorer, campingpladser, hoteller osv.
Vi har 8 distributører og 3 lagre fordelt i landet. Vores besøg bliver besøgt 2 til 12 gange i løbet af året.
Vi har delt landet op i 10 zoner og brochureudgiveren kan vælge at få distribution i en eller flere zoner. Distributionen kan også være postnummeropdelt.
Distributionen kan også være til bestemte besøg, som f.eks. campingpladser.
Derfor har vi også brug for en planlægningsdel i systemet.

Nogle af de ting vi ønsker er:
Lagerstyring,
mulighed for at vores besøg kan bestille brochurer i systemet,
begrænsning af hvem der kan hvad,
mulighed for at distributørerne kan registrere udleveringer,
planlægning af hvilke brochurer som kan bestilles af de forskellige besøg,
planlægning af hvilke besøg som skal besøges hvornår.

Det er i grove træk det vi forventer af systmet og jeg ved som sagt ikke om der findes noget færdigt, som kan tilpasses eller der skal noget helt nyt til.
Avatar billede keysersoze Guru
30. september 2008 - 18:41 #6
Det lyder umiddelbart som noget meget specifikt til jeres behov og uden selvfølgelig at kende markedet helt til bunds lyder det ikke som noget du kan finde i en færdig løsning - måske en eksisterende kan tilpasses vha et (eller flere) moduler (fx oscommerce) men ellers vil jeg mene det er nyudvikling der skal til.
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
01. oktober 2008 - 11:08 #7
Hej Flemming

Vi har en hel del erfaring med lidt større custom løsninger.
Hvis det har interesse vil vi gerne give et estimat på opgaven.

Hvis det har interesse kan jeg fanges på psj@taketwo.dk eller tlf: 40685707
Så kan vi få en lille snak om hvad du helt konkret forventer af systemet.

Mvh Peder Steen Jensen
Avatar billede keysersoze Guru
04. november 2008 - 09:47 #8
lukketid?
Avatar billede flemminggregersen Nybegynder
04. november 2008 - 12:43 #9
Jeg tror vi har fundet en løsning, men det er en nyudvikling af et web-baseret system.
Tak for jeres forslag/indlæg.

Mvh
Flemming Gregersen
Avatar billede keysersoze Guru
04. november 2008 - 13:37 #10
så husk at acceptere et eller flere svar så point kan fordeles.
Avatar billede flemminggregersen Nybegynder
04. november 2008 - 13:57 #11
Ja det er rigtigt. Her er dine point :)