Avatar billede carit Nybegynder
25. september 2008 - 08:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PERSONAL starter op hver gang

Jeg har været inde og oprette en ny macro, jeg havde en del i forvejen, men hver gang jeg nu starter Excel, bliver min workbook "PERSONAL" åbnet. Det var jo ikke meningen.
Avatar billede knirkeline Nybegynder
25. september 2008 - 09:04 #1
Ideen med PERSONAL er jo netop, at den åbnes hver gang du starter Excel, men normalt er den skjult. Du skjuler den via menuen Vindue - afslutter Excel og næste gang starter Excel normalt igen
Avatar billede jkrons Professor
25. september 2008 - 09:05 #2
Personal.xls skal faktisk åbnes hver gang, du starter Excel, hvos du har makfroer i den.. Normalt åbnes den dog skjult, så du har nok føet den vist. Når den er åben vælger du Vinduer - Skjul. Luk så Excel igen, og se onm det ikke hjælper.
Avatar billede carit Nybegynder
28. september 2008 - 13:04 #3
Tak for hjælpen - knirkeline og ikrons
Nu mangler jeg bare at fordele points!
Avatar billede jkrons Professor
29. september 2008 - 16:25 #4
Det er svært at fordele, når du selv har både svaret og accepteret svaret :-)
Avatar billede carit Nybegynder
29. september 2008 - 22:35 #5
UPS, det er længe siden at jeg rigtig har brugt siden, jeg kan godt se, at de 50 points er gået til mig selv.
Det er selvfølgelig en fejl, hvordan kan jeg give dig og knirkeline halvdelen hver, som det jo var meningen. Jeg prøvede på at vælge jer begge, men det gik vist ikke så godt. Ka' du hjælpe?
Avatar billede jkrons Professor
30. september 2008 - 15:26 #6
Opret et nyt spørgsmål med samme point og henvisning til dette4 spørgsmål. Det kan vi så svare på, hvorefter du giver os point.