Avatar billede homemade Nybegynder
24. september 2008 - 13:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

overføre mails til ny computer.

Hej.

Jeg har købt en ny PC med Vista og med mailprogrammet Windows Mail. Min gamle PC kører med XP og jeg bruger Outlook Express til mails på den.

Nu vil jeg meget gerne overføre alle mine mails og mailmapper fra den gamle PC til den nye - hvordan gør jeg lige det? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2008 - 13:19 #1
Kør guiden filer og indstillinger på den gamle pc og overfør til ny pc.

Start - kør - migwiz
Avatar billede homemade Nybegynder
24. september 2008 - 13:50 #2
Hej John.

Hvor finder jeg guiden henne? - Og kan jeg brænde filerne over på en CD, og derfra til min nye PC?
Avatar billede homemade Nybegynder
24. september 2008 - 13:52 #3
Hej igen.

Har fundet guiden - prøver lige at se om det virker ;)
Avatar billede homemade Nybegynder
24. september 2008 - 14:07 #4
Hej igen:)

Ved ikke lige hvordan jeg bruger den guide. Hvilke filer er det jeg skal vælge at overføre for at få mine mails over på den nye PC? - Og hvordan får jeg dem placeret det rette sted i min nye PC (fra mit flytbare medie (USB pen)??
Avatar billede vadum Nybegynder
24. september 2008 - 15:32 #5
Dette virkede for mig

http://www.eksperten.dk/spm/844050
Avatar billede homemade Nybegynder
24. september 2008 - 21:35 #6
Hej Vadum.

tak for hjælpen :) Jeg fandt det jeg skulle bruge.

Send mig lige et svar så jeg kan give dig point
Avatar billede vadum Nybegynder
25. september 2008 - 12:19 #7
Kommer her :)