Avatar billede split87 Nybegynder
22. september 2008 - 16:07 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Hijackthis - meget inficeret!

Hej,
jeg forsøger at hjælpe med en pc der er meget inficeret.
Her er loggen efter cleanet med CCleaner.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 04:00:39 PM, on 2008/09/22
Boot mode: Safe mode

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {1E8A6170-7264-4D0F-BEAE-D42A53123C75} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\1.0\NppBho.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgssie.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O2 - BHO: QUICKfind BHO Object - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\Programmer\TEXTware\QUICKfind\PlugIns\IEHelp.dll (file missing)
O3 - Toolbar: Show Norton Toolbar - {90222687-F593-4738-B738-FBEE9C7B26DF} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\1.0\UIBHO.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SiSPower] Rundll32.exe SiSPower.dll,ModeAgent
O4 - HKLM\..\Run: [SiS Windows KeyHook] C:\WINDOWS\System32\keyhook.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [uerscw] C:\Programmer\Error Safe Free\uerscw.exe -c
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton Internet Security\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Device Detection] C:\Programmer\TDC Fotoservice\dd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec PIF AlertEng] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe" /a /m "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\AlertEng.dll"
O4 - HKLM\..\Run: [SMrhclj0j0ej55] C:\Programmer\rhclj0j0ej55\rhclj0j0ej55.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ErrorSafe] "C:\Programmer\Error Safe Free\ers.exe" /scan
O4 - HKCU\..\Run: [SVCHOST.EXE] C:\WINDOWS\system32\drivers\svchost.exe
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Gyldendals Røde Ordbøger.lnk = C:\Programmer\TEXTware\Illuminator 2\Illview02.exe
O4 - Global Startup: HotKey.lnk = C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Monitor.lnk = C:\Programmer\802.11g Wireless LAN\Monitor.exe
O4 - Global Startup: Utility Tray.lnk = C:\WINDOWS\system32\sistray.exe
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?7038e665bee2480ea5c2a64ee1ed7607
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?7038e665bee2480ea5c2a64ee1ed7607
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O16 - DPF: {6A344D34-5231-452A-8A57-D064AC9B7862} (Symantec Download Manager) - https://webdl.symantec.com/activex/symdlmgr.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgpp.dll
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Symantec IS Password Validation (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service Ex (LiveUpdate Notice Ex) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: SmartLinkService (SLService) -  - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe

--
End of file - 8348 bytes
Avatar billede reinelt Nybegynder
22. september 2008 - 17:48 #1
du har 2 antivirus installeret. afinstaller en af dem. hvordan har malwarebytes
scannet kan du kopierer en fil herind. efter afinstallering fortæl hvordan pc kører.
Avatar billede levich Nybegynder
22. september 2008 - 17:48 #2
Opdater "Malwarebytes' Anti-Malware" og lav en "fuld systemscanning" under fanebladet "skanner".
Bagefter klik på "vis resultater", tryk på "Fjern det valgte" og send loggen herind sammen med en ny log fra hijackthis.
Avatar billede reinelt Nybegynder
22. september 2008 - 17:53 #3
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing) kunne måske tyde på et javaprogram der ikke virker,
men vent med at fixe til en mere erfaren end jeg anbefaler det.
Avatar billede levich Nybegynder
22. september 2008 - 17:57 #4
Der er i al fald Errorsafe på computeren, men jeg håber at min procedure med Malwarebytes kan fjerne det.
Avatar billede split87 Nybegynder
22. september 2008 - 18:06 #5
Den har ikke adgang til internet i øjeblikket, men har kørt Malwarebytes i fejlsikret tilstand uden opdatering. Skanner igen når jeg får den på nettet.
Her er loggen:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.27
Database version: 1127
Windows 5.1.2600 Service Pack 2

2008/09/22 06:01:01 PM
mbam-log-2008-09-22 (18-01-01).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 93655
Tid tilbagelagt: 2 hour(s), 46 minute(s), 39 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 1
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 4
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 7
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 2
Inficerede Mapper: 12
Inficerede Filer: 28

Inficerede Hukommelses Processer:
C:\WINDOWS\system32\blphcgj0j0ej55.scr (Trojan.FakeAlert) -> Unloaded process successfully.

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\rhclj0j0ej55 (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\tdssdata (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\tdss (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Software Notifier (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\smrhclj0j0ej55 (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\UERScw (Rogue.ErrorSafe) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\svchost.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\wallpaper (Hijack.Wallpaper) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\originalwallpaper (Hijack.Wallpaper) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\convertedwallpaper (Hijack.Wallpaper) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\scrnsave.exe (Hijack.Wallpaper) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\NoDispBackgroundPage (Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\NoDispScrSavPage (Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Mapper:
C:\Programmer\rhclj0j0ej55 (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Application Data\rhclj0j0ej55 (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Application Data\rhclj0j0ej55\Quarantine (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Application Data\rhclj0j0ej55\Quarantine\Autorun (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Application Data\rhclj0j0ej55\Quarantine\Autorun\HKCU (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Application Data\rhclj0j0ej55\Quarantine\Autorun\HKCU\RunOnce (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Application Data\rhclj0j0ej55\Quarantine\Autorun\HKLM (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Application Data\rhclj0j0ej55\Quarantine\Autorun\HKLM\RunOnce (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Application Data\rhclj0j0ej55\Quarantine\Autorun\StartMenuAllUsers (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Application Data\rhclj0j0ej55\Quarantine\Autorun\StartMenuCurrentUser (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Application Data\rhclj0j0ej55\Quarantine\BrowserObjects (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Application Data\rhclj0j0ej55\Quarantine\Packages (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
C:\Programmer\rhclj0j0ej55\database.dat (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\rhclj0j0ej55\license.txt (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\rhclj0j0ej55\MFC71.dll (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\rhclj0j0ej55\MFC71ENU.DLL (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\rhclj0j0ej55\msvcp71.dll (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\rhclj0j0ej55\msvcr71.dll (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\rhclj0j0ej55\rhclj0j0ej55.exe (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\rhclj0j0ej55\rhclj0j0ej55.exe.local (Rogue.Multiple) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\system32\drivers\svchost.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\system32\tdssadw.dll (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\system32\tdssl.dll (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\system32\tdssserf.dll (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\system32\tdssmain.dll (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\system32\tdssinit.dll (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\system32\tdsslog.dll (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\system32\tdssservers.dat (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\system32\drivers\tdssserv.sys (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\system32\blphcgj0j0ej55.scr (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\system32\phcgj0j0ej55.bmp (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\system32\pphcgj0j0ej55.exe (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Antivirus XP 2008.lnk (Rogue.Antivirus2008) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Lokale indstillinger\Temp\.tt2.tmp (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Lokale indstillinger\Temp\.tt3.tmp (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Lokale indstillinger\Temp\.tt4.tmp (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Lokale indstillinger\Temp\.tt6.tmp (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Lokale indstillinger\Temp\.tt7.tmp (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Lokale indstillinger\Temp\.tt8.tmp (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Emilie L. Nielsen\Lokale indstillinger\Temp\.tt9.tmp (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
Avatar billede split87 Nybegynder
22. september 2008 - 18:13 #6
og her en ny hijackthis log:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 06:11:56 PM, on 2008/09/22
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\system32\slserv.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\Rundll32.exe
C:\WINDOWS\System32\keyhook.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\TDC Fotoservice\dd.exe
C:\Programmer\QuickTime\QTTask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\802.11g Wireless LAN\Monitor.exe
C:\WINDOWS\system32\sistray.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {1E8A6170-7264-4D0F-BEAE-D42A53123C75} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\1.0\NppBho.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgssie.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O2 - BHO: QUICKfind BHO Object - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\Programmer\TEXTware\QUICKfind\PlugIns\IEHelp.dll (file missing)
O3 - Toolbar: Show Norton Toolbar - {90222687-F593-4738-B738-FBEE9C7B26DF} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\1.0\UIBHO.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SiSPower] Rundll32.exe SiSPower.dll,ModeAgent
O4 - HKLM\..\Run: [SiS Windows KeyHook] C:\WINDOWS\System32\keyhook.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton Internet Security\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Device Detection] C:\Programmer\TDC Fotoservice\dd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec PIF AlertEng] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe" /a /m "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\AlertEng.dll"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ErrorSafe] "C:\Programmer\Error Safe Free\ers.exe" /scan
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Gyldendals Røde Ordbøger.lnk = C:\Programmer\TEXTware\Illuminator 2\Illview02.exe
O4 - Global Startup: HotKey.lnk = C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Monitor.lnk = C:\Programmer\802.11g Wireless LAN\Monitor.exe
O4 - Global Startup: Utility Tray.lnk = C:\WINDOWS\system32\sistray.exe
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?7038e665bee2480ea5c2a64ee1ed7607
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?7038e665bee2480ea5c2a64ee1ed7607
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O16 - DPF: {6A344D34-5231-452A-8A57-D064AC9B7862} (Symantec Download Manager) - https://webdl.symantec.com/activex/symdlmgr.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgpp.dll
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Symantec IS Password Validation (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service Ex (LiveUpdate Notice Ex) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: SmartLinkService (SLService) -  - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe

--
End of file - 9469 bytes
Avatar billede levich Nybegynder
22. september 2008 - 19:04 #7
Læs alle punkterne inden du gør noget.
Gem evt. denne vejledning som en tekstfil på skrivebordet vha. Notepad.

(1)
Hent AFT-cleaner her: http://www.geekstogo.com/forum/index.php?autocom=downloads&showfile=21
Start programmet og vælg "select all" og derefter "empty all".
Hvis du har Firefox skal du først vælge det i menuen og derefter "select all" og "empty all".

(2)
Genstart computeren i fejlsikret tilstand (tryk F8 når Windows starter op) og Fix følgende linjer med HijackThis:
O4 - HKCU\..\Run: [ErrorSafe] "C:\Programmer\Error Safe Free\ers.exe" /scan

(3)
Åbn "denne computer", i menuen skal du klikke på Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler" og ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper", sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper". Husk at trykke på knappen "Anvend på alle mapper" i stedet for "ok".

søg efter og slet følgende mappe(r):
C:\Programmer\Error Safe Free\

(4)
Genstart computeren normalt. Lav en ny log med HijackThis og send den herind.
Avatar billede reinelt Nybegynder
22. september 2008 - 19:15 #8
malware var der vist gevinst.
Avatar billede reinelt Nybegynder
22. september 2008 - 19:16 #9
husk opdatering til sp3 når fejlende er fjernet.
22. september 2008 - 20:02 #10
(Skal du bruge AVG8 eller Symantec/Norton?)
22. september 2008 - 20:03 #11

Mht fjernelse af Symantec/Norton:

Afinstaller
* Norton/Symantec ...
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

For dig med Vista/XP/2000
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/SYMMSICLEANUP.reg
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/MSIFIX.bat
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

1) Kør Norton_Removal_Tool.exe
2) SYMMSICLEANUP.reg
3) MSIFIX.bat

Registreringsdatabase ->
http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register/Problemer]... kør evt. et par gange)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan (=SKAL) NEJ til den.

Genstart normalt...

Manuelt slet følgende mapper (hvis de stadig er der?)
C:\Programmer\Symantec\
C:\Programmer\Norton AntiVirus\
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Symantec\

Genstart normalt...

... ellers vil 'rester' drille resten af tiden...

Og SÅ en frisk log fra HiJackThis ...
Avatar billede levich Nybegynder
22. september 2008 - 20:23 #12
Rolig nu - skal vi ikke lige tage en ting ad gangen. Alt det der "oprydning" kommer jo først bagefter at Errorsafe er fjernet.
Avatar billede split87 Nybegynder
22. september 2008 - 20:41 #13
har fjernet error safe
Avatar billede levich Nybegynder
22. september 2008 - 21:42 #14
Det lyder godt. Vis mig venligst en ny log fra hijackthis.
Avatar billede split87 Nybegynder
22. september 2008 - 22:08 #15
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 10:07:30 PM, on 2008/09/22
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\system32\slserv.exe
C:\WINDOWS\system32\Rundll32.exe
C:\WINDOWS\System32\keyhook.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
C:\Programmer\TDC Fotoservice\dd.exe
C:\Programmer\QuickTime\QTTask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\802.11g Wireless LAN\Monitor.exe
C:\WINDOWS\system32\sistray.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgssie.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O2 - BHO: QUICKfind BHO Object - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\Programmer\TEXTware\QUICKfind\PlugIns\IEHelp.dll (file missing)
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SiSPower] Rundll32.exe SiSPower.dll,ModeAgent
O4 - HKLM\..\Run: [SiS Windows KeyHook] C:\WINDOWS\System32\keyhook.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Device Detection] C:\Programmer\TDC Fotoservice\dd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Gyldendals Røde Ordbøger.lnk = C:\Programmer\TEXTware\Illuminator 2\Illview02.exe
O4 - Global Startup: HotKey.lnk = C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Monitor.lnk = C:\Programmer\802.11g Wireless LAN\Monitor.exe
O4 - Global Startup: Utility Tray.lnk = C:\WINDOWS\system32\sistray.exe
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?7038e665bee2480ea5c2a64ee1ed7607
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?7038e665bee2480ea5c2a64ee1ed7607
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O16 - DPF: {6A344D34-5231-452A-8A57-D064AC9B7862} (Symantec Download Manager) - https://webdl.symantec.com/activex/symdlmgr.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: SmartLinkService (SLService) -  - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe

--
End of file - 7557 bytes
Avatar billede split87 Nybegynder
22. september 2008 - 22:16 #16
Jeg dropper Norton og avg. Installerer Comodo Firewall i stedet...
Avatar billede levich Nybegynder
22. september 2008 - 22:27 #17
For at fjerne Norton helt, så skal du bruge et værktøj fra firma bag - nemlig "Norton Removal Tool". Du kan hente det via et link nederst på denne side:
http://www.symantec.com/norton/downloads/index.jsp
Jeg kan p.t. ikke få linket til at virke, men måske kan du lidt senere.

Husk også at opdatere Windows med Service pack 3, hvilket du kan gøre via Windows update hjemmesiden.
Avatar billede levich Nybegynder
22. september 2008 - 22:28 #18
Det lader til, at du kan hente Norton Removal Tool herfra i stedet: http://www.softpedia.com/get/Tweak/Uninstallers/Norton-Removal-Tool.shtml
Avatar billede split87 Nybegynder
22. september 2008 - 22:33 #19
I får lige en sidste log herfra...

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 10:32:05 PM, on 2008/09/22
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\system32\slserv.exe
C:\WINDOWS\system32\Rundll32.exe
C:\WINDOWS\System32\keyhook.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
C:\Programmer\TDC Fotoservice\dd.exe
C:\Programmer\QuickTime\QTTask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\802.11g Wireless LAN\Monitor.exe
C:\WINDOWS\system32\sistray.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O2 - BHO: (no name) - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - (no file)
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SiSPower] Rundll32.exe SiSPower.dll,ModeAgent
O4 - HKLM\..\Run: [SiS Windows KeyHook] C:\WINDOWS\System32\keyhook.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Device Detection] C:\Programmer\TDC Fotoservice\dd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Gyldendals Røde Ordbøger.lnk = C:\Programmer\TEXTware\Illuminator 2\Illview02.exe
O4 - Global Startup: HotKey.lnk = C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Monitor.lnk = C:\Programmer\802.11g Wireless LAN\Monitor.exe
O4 - Global Startup: Utility Tray.lnk = C:\WINDOWS\system32\sistray.exe
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?7038e665bee2480ea5c2a64ee1ed7607
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?7038e665bee2480ea5c2a64ee1ed7607
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\shdocvw.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\shdocvw.dll
O16 - DPF: {6A344D34-5231-452A-8A57-D064AC9B7862} - https://webdl.symantec.com/activex/symdlmgr.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: SmartLinkService (SLService) -  - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe

--
End of file - 6908 bytes
Avatar billede levich Nybegynder
22. september 2008 - 22:42 #20
Jeg glemte at sige, at det ser ud til alt virus/spyware er væk.
Avatar billede split87 Nybegynder
22. september 2008 - 23:23 #21
Lyder godt. Tak for hjælpen! Du får pointene