Avatar billede zydy Nybegynder
22. september 2008 - 13:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Microsoft Deployment Toolkit

Hej jeg har et problem med overnævnte program. Når jeg booter min klient op med en litetouch skive, for jeg fin forbindelse til serveren, og netkortet bliver installeret fra mine "out of box drivers". Alt kører som det skal indtil windows booter op for første gang, og den skal til at installere de tilvalgte applikationer. Der kan klienten nemlig ikke få forbindelse til serveren fordi netkortet ikke er blevet installeret. Jeg ved at jeg har de rigtige drivere for det virker jo fint under preinstallationen. så jeg er i tvivl om de drivere bliver "injectet" rigtigt om der måske er nogle instillinger der står forkert. Håber der er nogen der har haft samme problem, eller ved noget om det.
Avatar billede zydy Nybegynder
02. oktober 2008 - 21:31 #1
fandt ud af det. det var den forkerte driver.. driveren der skal bruges til at connecte med lite touch er vista buisness drivere, og de fungerer naturligvis ikke til xp
Avatar billede zydy Nybegynder
02. oktober 2008 - 21:32 #2