Avatar billede cpuproblem Nybegynder
21. september 2008 - 14:23 Der er 3 kommentarer

Fejl ved installation af AVG

Når jeg installere AVG 8 Internet Sercurity, skriver den følgende:

Lokal maskine: installation mislykkedes
    Installation:
        Fejl: Handling mislykkedes for registreringsdatabasenøgle HKLM\SOFTWARE\Classes\.avgdi: opretter registreringsdatabasenøgle....
            Error 0x80070005
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabasenøgle HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office: opretter registreringsdatabasenøgle....
            Error 0x80070005
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabasenøgle HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office\CLSID: opretter registreringsdatabasenøgle....
            Intern fejl. Registreringsdatabasew-handle er ikke blevetåbnet.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabaseværdi HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office\CLSID:: opretter registreringsdatabaseværdi....
            Parent-registreringsdatabasenøgle til værdioprettelse er ikke blevetinitialiseret.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabasenøgle HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office\CurVer: opretter registreringsdatabasenøgle....
            Intern fejl. Registreringsdatabasew-handle er ikke blevetåbnet.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabaseværdi HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office\CurVer:: opretter registreringsdatabaseværdi....
            Parent-registreringsdatabasenøgle til værdioprettelse er ikke blevetinitialiseret.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabaseværdi HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office:: opretter registreringsdatabaseværdi....
            Parent-registreringsdatabasenøgle til værdioprettelse er ikke blevetinitialiseret.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabasenøgle HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office.8: opretter registreringsdatabasenøgle....
            Error 0x80070005
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabasenøgle HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office.8\CLSID: opretter registreringsdatabasenøgle....
            Intern fejl. Registreringsdatabasew-handle er ikke blevetåbnet.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabaseværdi HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office.8\CLSID:: opretter registreringsdatabaseværdi....
            Parent-registreringsdatabasenøgle til værdioprettelse er ikke blevetinitialiseret.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabaseværdi HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office.8:: opretter registreringsdatabaseværdi....
            Parent-registreringsdatabasenøgle til værdioprettelse er ikke blevetinitialiseret.
    Tilbagerulning:
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabaseværdi HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office\CLSID:: fjerner registreringsdatabaseværdi....
            Intern fejl. Registreringsdatabasew-handle er ikke blevetåbnet.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabasenøgle HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office\CLSID: fjerner registreringsdatabasenøgle....
            Intern fejl. Registreringsdatabasew-handle er ikke blevetåbnet.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabaseværdi HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office\CurVer:: fjerner registreringsdatabaseværdi....
            Intern fejl. Registreringsdatabasew-handle er ikke blevetåbnet.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabasenøgle HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office\CurVer: fjerner registreringsdatabasenøgle....
            Intern fejl. Registreringsdatabasew-handle er ikke blevetåbnet.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabaseværdi HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office:: fjerner registreringsdatabaseværdi....
            Intern fejl. Registreringsdatabasew-handle er ikke blevetåbnet.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabaseværdi HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office.8\CLSID:: fjerner registreringsdatabaseværdi....
            Intern fejl. Registreringsdatabasew-handle er ikke blevetåbnet.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabasenøgle HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office.8\CLSID: fjerner registreringsdatabasenøgle....
            Intern fejl. Registreringsdatabasew-handle er ikke blevetåbnet.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabaseværdi HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office.8:: fjerner registreringsdatabaseværdi....
            Intern fejl. Registreringsdatabasew-handle er ikke blevetåbnet.
        Advarsel: Handling mislykkedes for registreringsdatabasenøgle HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG.Office.8: fjerner registreringsdatabasenøgle....
            Error 0x80070005

og så kan jeg ikke fortsætte, hvad gør jeg?
Avatar billede coderdk Praktikant
21. september 2008 - 15:49 #1
Prøv at køre denne fil:

http://www.grisoft.it/download/tools/set_permissions.zip

Den skulle sætte permissions.
Avatar billede cpuproblem Nybegynder
29. september 2008 - 19:43 #2
Tusind tak for hjælpen, det virker. Men jeg har et problem, og det er at mit gamle anti-virus program Avast ikke gider at afinstalleres?. Når jeg vil det skriver den:
avast!
A setiface error has occurred: 2
Try to reinstall or contact support, please.
Avatar billede coderdk Praktikant
29. september 2008 - 21:22 #3
Prøv en af følgende:

* Reboot i safe mode (F8 under opstart) og afinstallér...
* Højreklik A-ikonet, vælg "Disable protection" og prøv at afinstallere
* Geninstaller Avast, reboot og afinstaller :)