Avatar billede elmir Nybegynder
20. september 2008 - 21:06 Der er 16 kommentarer

Kan ikke kom netet med ie7

HEj Alle

Det vil sige det kan jeg godt men ikke fra ie7 men firefox og alt andet køre fint med internet..

ved ikke hvad der gik galt, nu vil ie7 bare ikke gå på netet..!
være gang jeg prøver går den på den side
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=74005

jeg hare prøvet at nulstil den.. men det hjalp heller ikke..

Hvad kan det være..??
Avatar billede vejmand Juniormester
20. september 2008 - 21:24 #1
Og du har gennemført de indstillinger siden ber dig om?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2008 - 21:56 #2
Hvis du får http://runonce.msn.com/runonce3.aspx op så er du på nettet.
Den side ligger ikke lokalt på din pc.

Hvad sker der når du f.eks. prøver at skrive dr.dk i adresse linien?
Avatar billede elmir Nybegynder
20. september 2008 - 22:15 #3
ja men jeg kan kom på net'et på firefox..

ie skriver det her når jeg prøver google.dk eller dr.dk
"Internet Explorer kan ikke vise websiden"

Jeg har aldrig set det her føre :(
20. september 2008 - 22:45 #4
http://runonce.msn.com/runonce3.aspx ??? Og følg guiden der ???
Avatar billede elmir Nybegynder
20. september 2008 - 23:08 #5
jeg får den her..
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=74005 og så går den ud og siger

"Internet Explorer kan ikke vise websiden"
20. september 2008 - 23:16 #6
Der er nok gået lidt 'ged' i din IE7 instalation/opdatering ...

XP ? Vista ?
20. september 2008 - 23:16 #7
KUN XP ->

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE/OE/shell/WMP
Avatar billede elmir Nybegynder
20. september 2008 - 23:25 #8
xp sp3
Avatar billede elmir Nybegynder
20. september 2008 - 23:29 #9
til karise larry

Har prøvet det du skriver der, via det program så kommer den med
"Internet Explorer kan ikke vise websiden."
Avatar billede llund Nybegynder
01. oktober 2008 - 23:54 #10
Har det samme problem. Startede efter jeg installerede firefox. Firefox er meget langsom. Har prøvet at lukke alle addons, afinstallere firefox. har også prøvet et råd fra en anden tråd om at nulstille sikkerhedsindstillingerne i Registreringsdatabasen. stadig ingen effekt.

Kan det skyldes at windows xp ikke har sp2? Jeg kan ikke hente win updates via firefox.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. oktober 2008 - 00:01 #11
elmir >> Du har stadig ikke svaret på om du har gennemført de indstillinger siden ber dig om?
02. oktober 2008 - 06:46 #12
<llund>: Jeg blev lige trigget af din bemærkning. Selv om du kun bruger FireFox SKAL du opdatere til SP2/SP3 + efterfølgende komplet WindowsUpdate af sikkerhedsmæssige årsager!!!
02. oktober 2008 - 06:47 #13
Nævnte D-a-F program [20/09-2008 23:16:44] ka' du jo bare hente via FireFox eller for den sags skyld via en anden PC...
05. november 2008 - 20:24 #14
(Hvad endte denne med ???)
Avatar billede llund Nybegynder
06. november 2008 - 11:37 #15
For mit vedkommende er jeg startet forfra - Har reinstalleret XP-pro efter for mange Vista frustrationer og kører kun IE7. Tør ikke/har ikke energi til at eksperimenterer - vender tilbage hvis jeg får ny viden.
Tak for foreslag
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2008 - 06:32 #16
Er problemet løst?