Avatar billede trekkies Juniormester
19. september 2008 - 23:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sony ericsson

Hej alle sammen

Jeg er på jagt efter en ny mobil telefon, og har fundet denne mobil:
Sony Ericsson C702, er der nogle af jer som kender den eller har den, vil gerne vide den er stabil og om det er en jeg skal købe.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
20. september 2008 - 00:32 #1
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2008 - 09:34 #2
Jeg er også på jagt efter en ny. gerne sony ericsson igen.
Har haft kig på C902, har hørt fra andre det er en god mobil.
Avatar billede trekkies Juniormester
20. september 2008 - 22:28 #3
Har kigget på C902, men der er ca. 4-500 kr. imellem dem, så meget vil jeg heller ikke betale for det lidt mere, da jeg skal købe en mobil uden abbonement.

Jeg havde en Sony Ericsson telefon for 4-5 år siden, men den gik hurtig i stykker, så jeg er lidt bange for at C702 også var det, men det ser det ikke ud til.

Tror at jeg bestiller C702 på mandag.
Mange tak for jeres hjælp.
Avatar billede pazau Nybegynder
21. september 2008 - 17:39 #4
Bed vedkommende der hjalp dig, om at lægge et svar. Derefter markerer du vedkommendes brugernavn og klikker på Acceptér.

Så vil dit spørgsmålet her på Eksperten blive betragtet som besvaret.
Avatar billede trekkies Juniormester
21. september 2008 - 19:12 #5
Tak for hjælpen cool casper
Avatar billede lucas2000 Novice
22. september 2008 - 11:17 #6
Hvis i har flere spørgsmål er her et link til et mobilforum :

:-)

http://www.mobildebat.dk/