Avatar billede mtox Nybegynder
19. september 2008 - 18:25 Der er 1 løsning

Udskiftning/ombytning af harddisk

Hej

Jeg har en Lenovo 3000 N100 med en harddisk på 80GB og en HP compaq nx7010 med en harddisk på 40GB.

Harddisken på HP'en er desværre gået i stykker.

Jeg kunne godt tænke mig at sætte harddisken fra Lenovoen over i HP'en, og så købe en ny harddisk til Lenovoen, men jeg har ingen ide om, hvorvidt det kan lade sig gøre.

Mit spørgsmål er derfor om jeg bare kan flytte harddisken? Alternativt hvordan jeg checker om jeg kan?

Jeg er selvfølgelig interesseret i en måde at checke det, ude over at skille det hele ad, og prøve mig frem. Hvad skal jeg se efter, og hvor kan jeg se det?

Mvh
Mathias
Avatar billede mtox Nybegynder
19. september 2008 - 19:21 #1
lukker