Avatar billede jepz13 Nybegynder
19. september 2008 - 17:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafik kort hjælp

Hej. Jeg har lige formateret, og har installeret world of warcraft igen (WOW) Da jeg så ville trykke på iconet for at komme ind i spillet, fik jeg følgende besked: "Failed to find suitable display device. Exiting program. Jeg tænkte "What"? Og har prøvet en masse ting nu, uden hjælp. Når jeg trykker på skærm instilliger er det eneste der står " Standard vga-skærmkort. Ingen driver eller noget. selvom jeg har installeret mange drivere.
På forhånd tak jeppe.
Avatar billede peet-49 Novice
19. september 2008 - 17:16 #1
Du skal have driver til bundkort, og derefter grafikkort installeret, så kører det.
Avatar billede jepz13 Nybegynder
19. september 2008 - 17:23 #2
Okay kan du fortælle lidt mere omkring det, er ikke så kendt på det område. Har ingen cd'er eller lignede mere. da det var installeret på com. Hvor kan jeg finde disse ting evt.?
Avatar billede peet-49 Novice
19. september 2008 - 17:50 #3
Hvad type PC snakker vi om??
Avatar billede jepz13 Nybegynder
19. september 2008 - 18:42 #4
Labtop.
med grafikkort nvida geforce 8600 gt 256 mb.
Acer Aspire 5920G.