Avatar billede the_zyx Nybegynder
19. september 2008 - 11:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Winamp, Media Player crash..

Hej med Jer

Mit 200 GB drev er delt som C, E og F, for at gøre det overskueligt for mig selv.

Forleden fjernede jeg alt musik fra "biblioteket" i Win Media Player. Har oplevet at den sommetider lukker programmet når den når visse sange.

Nu har jeg samlet ALT min musik i én mappe, og når jeg forsøger at tilføje disse til "biblioteket" eller for den sags skyld i winamp, går den tilsyneladende i stå.

Den står og kører på harddisken i én rytme, og siger nærmest skrattelyde... Har kørt CHKDSK, ingen fejl.

Hvad kan være galt med mine filer?
98 % er fuldt ud lovlige sange, da jeg selv har lagt dem ned fra mine CDér. Desuden har jeg tidligere ikke haft problemer med at afspille, eller åbne alle filer.

Mvh. Jacob
Avatar billede mulatneger Nybegynder
19. september 2008 - 11:27 #1
Lukket
Avatar billede mulatneger Nybegynder
19. september 2008 - 11:28 #2
Hej Jacob

Jeg var ved at lukke nogle af mine egne gamle sager der ikke var svaret på. Så beklager lige mit "svar".

Mvh
Morten
Avatar billede the_zyx Nybegynder
21. september 2008 - 02:59 #3
Mulatneger, kunne du så ikke komme med et konstruktivt svar istedet for at spamme min post?? :D

Spøg til side...

Jake
Avatar billede the_zyx Nybegynder
05. maj 2009 - 09:43 #4
luk