Avatar billede ²×³ Nybegynder
17. september 2008 - 18:45 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

kan ikke åbne denne side

Jeg kan ikke åbne denne hjemmeside http://www.dct-vejle.dk/ med IE 7 windows vista hvad kan der være galt ? jeg kan godt åbne den med min xp maskine.....

MVH Lars
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2008 - 19:35 #1
Jeg har heller ingen problemer med at åbne den på openSUSE (Linux) så meget tyder på, at det er Vista den er gal med og ikke linket.
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2008 - 19:53 #2
har du opdateret din vista med alle opdateringer og det gælder servicepack 1 for min kan godt.

hvis du har det og den alligevel laver fejl så prøv at gå i funktioner-administrer tilføjelsesprogrammer og så er der den lange vej med at deaktivere dem en efter en til du finder den. der findes et lille program der kan reparere activex men kan ikke huske hvad det hedder.

m.v.h
Avatar billede ²×³ Nybegynder
17. september 2008 - 19:59 #3
Ja den er fuldt opdateret også med SP1 og jeg har det samme problem på min nye bærbar som jeg fik i går...
Avatar billede ²×³ Nybegynder
17. september 2008 - 20:07 #4
ups. fik ikke lige svaret på det med  tilføjelsesprogrammer det har jeg prøvet (alle programmer-Tilbehør-systemværktøjer-Internet Explorer (ingen tilføjelsesprogrammer) det skulle deaktivere alle tilføjelsesprogrammer men det virker ikke

mvh
Avatar billede jenscarlo Juniormester
17. september 2008 - 20:23 #5
Jeg kan heller ikke obne den i Vista,så du er ikke alene men det hjælper jo nok ikke.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
17. september 2008 - 21:54 #6
Ei ville ikke åbne den,men Firefox havde ingen problemer.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. september 2008 - 07:22 #7
Hvad med funktioner, internet instillinger, avanceret,beskyttelse af personlige oplysninger, Websteder, kopier Webstedes adresse ind og klik på tillad og ok.
Du skal måske genstarte ie7.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. september 2008 - 07:53 #8
Avatar billede corleonedk Nybegynder
18. september 2008 - 13:49 #9
Jeg har prøvet at rode lidt med det,men IE nægter at vise siden.Jeg køre dog med EI8,og Quickfind er ikke noget den har..Den vil heller ikke vise den når jeg sætter siden til at blive vist i EI7 setting.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. september 2008 - 14:01 #10
Prøv lige at slå din firewall fra et øjeblik og se så om det lykkes, husk at slå den til igen.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
18. september 2008 - 14:17 #11
Det er den pænt ligeglad med,undre mig lidt over at firefox kan og ikke EI,det jo omvendt verden :)..Men som sagt er mine forsøg med EI8 og ikke 7,måske ²×³ kan forsøge med EI7 og dine råd og få den til at funke.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. september 2008 - 14:42 #12
God ide ie8 er en beta udgave, så prøv på ie7.
Avatar billede ²×³ Nybegynder
18. september 2008 - 16:02 #13
silbidor Det virker heller ikke i IE 7 men ellers tak for hjælpen...
Avatar billede ²×³ Nybegynder
13. oktober 2008 - 20:36 #14
.