Avatar billede mickeyz Nybegynder
16. september 2008 - 18:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis log (kedelige spyware)

Nogen der lige kan kigge denne igennem...
Der er sikkert noget snask..

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\ZCfgSvc.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\Programmer\DriveCrypt\DcrServ.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\System32\RoamMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\Applications\iebtm.exe
C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\System32\1XConfig.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
C:\Programmer\GENERIC\Power4 Gear\BatteryLife.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Applications\iebtmm.exe
C:\Programmer\VirusResponseLab2009\VirusResponseLab2009.exe
C:\WINDOWS\ATK0100\ATKOSD.exe
C:\Programmer\Huawei technologies\Mobilt Bredbånd\Mobilt Bredbånd.exe
C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: AVLWarningBHO Class - {A21C8D81-A9C7-46c6-A488-2A32FA0DAEB6} - C:\Programmer\VirusResponseLab2009\AVLWarning.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {CFEE97A3-4911-444D-8BE8-E243A23D3DE2} - C:\Programmer\Applications\iebt.dll
O3 - Toolbar: Internet Service - {144A6B24-0EBC-4D89-BF09-A06A718E57B5} - C:\Programmer\Applications\iebr.dll
O4 - HKLM\..\Run: [] C:\WINDOWS\Options\OEMReset.exe /Audit
O4 - HKLM\..\Run: [Hcontrol] C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PRONoMgr.exe] C:\Programmer\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Power_Gear] C:\Programmer\GENERIC\Power4 Gear\BatteryLife.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DriveCrypt Startup] C:\Programmer\DriveCrypt\DriveCrypt.exe /WS
O4 - HKCU\..\Run: [VirusResponseLab2009] "C:\Programmer\VirusResponseLab2009\VirusResponseLab2009.exe"
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: (no name) - {9034A523-D068-4BE8-A284-9DF278BE776E} - http://www.enhancedie.com/redirect.php (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: IE Anti-Spyware - {9034A523-D068-4BE8-A284-9DF278BE776E} - http://www.enhancedie.com/redirect.php (file missing)
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1207683239662
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1207775928783
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{9B1D1F69-00A8-4420-B60C-DA758BA937E7}: NameServer = 194.255.56.78 194.255.56.79
O20 - Winlogon Notify: Sebring - C:\WINDOWS\System32\LgNotify.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - Unknown owner - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe" /service (file missing)
O23 - Service: avast! Web Scanner - Unknown owner - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe" /service (file missing)
O23 - Service: DriveCrypt Service (DriveCryptService) - Unknown owner - C:\Programmer\DriveCrypt\DcrServ.exe
O23 - Service: Intel NCS NetService (NetSvc) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\NCS\Sync\NetSvc.exe
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
O23 - Service: RoamMgr - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\RoamMgr.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
Avatar billede levich Nybegynder
16. september 2008 - 18:48 #1
Download "Malwarebytes' Anti-Malware" her: http://www.malwarebytes.org/mbam.php
Installer programmet, start det, lav "fuld systemscanning" under fanebladet "skanner".
Bagefter klik på "vis resultater", tryk på "Fjern det valgte" og send loggen herind sammen med en ny log fra hijackthis.

Brug den nyeste ver. 2.02 af hijackthis: http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis.
Avatar billede mickeyz Nybegynder
16. september 2008 - 19:12 #2
super jeg går igang..
Avatar billede mickeyz Nybegynder
16. september 2008 - 20:03 #3
Sådan!

Malwarebytes' Anti-Malware 1.28
Database version: 1161
Windows 5.1.2600 Service Pack 2

mbam-log-2008-09-16 (20-02-37).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|E:\|)
Objekter skannet: 99948
Tid tilbagelagt: 28 minute(s), 21 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 3
Inficerede Hukommelses Moduler: 3
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 17
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 8
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 1
Inficerede Filer: 18

Inficerede Hukommelses Processer:
C:\Programmer\VirusResponseLab2009\VirusResponseLab2009.exe (Rogue.VirusHeat) -> Unloaded process successfully.
C:\Programmer\Applications\iebtm.exe (Trojan.Zlob) -> Unloaded process successfully.
C:\Programmer\Applications\iebtmm.exe (Trojan.Zlob) -> Unloaded process successfully.

Inficerede Hukommelses Moduler:
C:\WINDOWS\system32\zafhemm.dll (Trojan.Zlob) -> Delete on reboot.
C:\Programmer\Applications\iebr.dll (Trojan.Zlob) -> Delete on reboot.
C:\Programmer\Applications\iebt.dll (Trojan.Zlob) -> Delete on reboot.

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{8d332d3a-0114-4492-8521-c2b93b4db160} (Trojan.Zlob.H) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\avlwarning.warningbho (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\avlwarning.warningbho.1 (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{967a494a-6aec-4555-9caf-fa6eb00acf91} (Rogue.PestPatrol) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{9692be2f-eb8f-49d9-a11c-c24c1ef734d5} (Rogue.PestPatrol) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{a21c8d81-a9c7-46c6-a488-2a32fa0daeb6} (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{144a6b24-0ebc-4d89-bf09-a06a718e57b5} (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{cfee97a3-4911-444d-8be8-e243a23d3de2} (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{cfee97a3-4911-444d-8be8-e243a23d3de2} (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Typelib\{a8954909-1f0f-41a5-a7fa-3b376d69e226} (Rogue.PestPatrol) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{daed9266-8c28-4c1c-8b58-5c66eff1d302} (Search.Hijack) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{a21c8d81-a9c7-46c6-a488-2a32fa0daeb6} (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\{9034a523-d068-4be8-a284-9df278be776e} (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Windows Safety Alert (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\IEBrowse Tool (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\IExplorer Bar (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\virusresponselab2009 (Rogue.AntiVirusLab) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\SharedTaskScheduler\{8d332d3a-0114-4492-8521-c2b93b4db160} (Trojan.Zlob.H) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\virusresponselab2009 (Rogue.VirusHeat) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\{144a6b24-0ebc-4d89-bf09-a06a718e57b5} (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser\{144a6b24-0ebc-4d89-bf09-a06a718e57b5} (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\Run\start (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\New Windows\Allow\*.securewebinfo.com (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\New Windows\Allow\*.safetyincludes.com (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\New Windows\Allow\*.securemanaging.com (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
C:\Programmer\VirusResponseLab2009 (Rogue.AntiVirusLab) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
C:\WINDOWS\system32\zafhemm.dll (Trojan.Zlob.H) -> Delete on reboot.
C:\Programmer\VirusResponseLab2009\VirusResponseLab2009.exe (Rogue.VirusHeat) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Applications\iebr.dll (Trojan.Zlob) -> Delete on reboot.
C:\Programmer\Applications\iebt.dll (Trojan.Zlob) -> Delete on reboot.
C:\Programmer\Applications\iebtm.exe (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Applications\iebtmm.exe (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Applications\iebtu.exe (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Applications\iebu.exe (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Applications\myd.ico (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Applications\mym.ico (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Applications\myp.ico (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Applications\myv.ico (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Applications\ot.ico (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Applications\ts.ico (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Antivirus Scan.url (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Online Spyware Test.url (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Lokale indstillinger\Temp\xrg1.exe (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Foretrukne\Antivirus Scan.url (Rogue.Link) -> Quarantined and deleted successfully.
Avatar billede mickeyz Nybegynder
16. september 2008 - 20:08 #4
Så blev der lige genstartet og så kom denne log frem.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\ZCfgSvc.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
C:\Programmer\GENERIC\Power4 Gear\BatteryLife.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\ATK0100\ATKOSD.exe
C:\Programmer\DriveCrypt\DcrServ.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\System32\RoamMgr.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\WINDOWS\System32\1XConfig.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [] C:\WINDOWS\Options\OEMReset.exe /Audit
O4 - HKLM\..\Run: [Hcontrol] C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PRONoMgr.exe] C:\Programmer\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Power_Gear] C:\Programmer\GENERIC\Power4 Gear\BatteryLife.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DriveCrypt Startup] C:\Programmer\DriveCrypt\DriveCrypt.exe /WS
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1207683239662
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1207775928783
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: DriveCrypt Service (DriveCryptService) - Unknown owner - C:\Programmer\DriveCrypt\DcrServ.exe
O23 - Service: Intel NCS NetService (NetSvc) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\NCS\Sync\NetSvc.exe
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
O23 - Service: RoamMgr - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\RoamMgr.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe

--
End of file - 6505 bytes
Avatar billede levich Nybegynder
16. september 2008 - 20:45 #5
Jeg synes, at det ser fint ud nu. Kører computeren som den skal?
Avatar billede mickeyz Nybegynder
16. september 2008 - 20:50 #6
ja nu gør den, det er møg irreterende at et lille klik på den forkerte knap, så kan det gøre så meget skade...

Tusind tak for hjælpen.
Dejligt at det kunne klares på så få timer.

Hav en god aften
Avatar billede levich Nybegynder
16. september 2008 - 21:13 #7
I lige måde
Avatar billede levich Nybegynder
16. september 2008 - 23:16 #8
Forresten - husk at opdatere installere "service pack 3" til Windows xp.