Avatar billede nelikke Nybegynder
16. september 2008 - 16:02 Der er 2 kommentarer

Hvad kan jeg gøre for at fjerne personen fra pc en ?

Jeg bliver tjekket på min pc,min ven ved hvem jeg skriver sammmen med og hvad jeg skriver om,hjælp hvad skal jeg gøre for at få ham ud af min system?Har han sendt mig et virus eller hvad?Skal min pc formateres?
Det vil være deglijt og få svar på dette emne,jeg takker.
Avatar billede lldjezll Nybegynder
16. september 2008 - 16:07 #1
Der er sansynligt installeret et program til at opsnappe alt hvad du skriver, tjek listen i tilføj/fjern prorammer.

Eller tjek om der installeret noget du ikke kender til i C:\programmer
Avatar billede john0000 Nybegynder
16. september 2008 - 16:25 #2
tror du ikke at han har opsnappet dit password til messenger